Ja je gaat je afvragen waarom ze het ochtendmisselijkheid noemen. 's Morgens valt het wel mee, maar zodra ik eten binnenkrijg gaat het fout.
Ik heb bij de hele zwangerschap van Rens geen misselijkheid gehad gelukkig. Nu voel ik me ook weer helemaal lekker en ik heb geen last van misselijkheid, ik hoop dat dit zo blijft!
Hoi Hoi Ik heb ook nog erg last van misselijkheid was na 11 wkn over maar is sinds 3wkn weer net zo hard terug maar aangezien ik een K*TSFOBIE heb ben ik niet erg blij mee... Maar bij mij komt de misselijk dus echt door stress.. Het ergste vind ik dat me medicijnen er elke keer uitkomen en die heb ik toch nodig dus moet maar gauw proberen niet te stressen maar ik kan het niet in een glazen potje stoppen die stress!!!!! Maar heb soms dagen dat ik alleen maar binnen zit slaap en jank!!!! Maar komt wel weer goed zeggen we toch altijd. En kwa eten waar ik niet zo heel misselijk van word is brood en fruit!!! Liefs Prisjuh
Ik ben van week 5 tot 8 af en toe misselijk geweest, maar als ik 'smorgens rustig aandeed en hele kleine beetje at, ging het prima... Ik begon meestal 'smorgens met een kopje bouillon en ongeveer een uurtje later 1 boterham.... En eerst even rustig op de rand van het bed zitten als ik uit bed ging....
Ik werd rond week 6 heel misselijk, na week 14 was het volgens mij over. Heb gelukkig maar een aantal keer over hoeven te geven. Werd echt helemaal groen als ik bak/braad/kooklucht rook en ook de geur van koffie werd ik helemaal gek van. Heb in die periode veel brinta gegeten en dat hielp goed! Zo rond de 7/8 maanden ben ik ook een tijd misselijk geweest door al het maagzuur alleen is dat een andere vorm van misselijkheid.. Succes meid!
JAH! Nu je het zegt, Brinta bleef bij mij toen ik bijna 8 maanden misselijk ben geweest bij mn eerste zwangerschap, ook altijd zitten! Eigenlijk nooit zo bij stil gestaan... At t wel heel veel toen. Soort van Brinta tik
na de eerste maand werd ik heel erg misselijk hield nix binnen moest toen naar het ziekenhuis omdat ik al wat uitgedroogd was heb 6 dagen aan het infuus gezeten toen was het weer goed lkkr weer thuis na paar weken begon het weer weer naar vk was ik weer uitgedroogd weer naar het ziekenhuis weer aan het infuus en toen moest ik na paar dagen aan de sondevoeding heb ik weer 6 dagen in het ziekenhuis gelegen en sindsdien is het over maar wil ik niet misselijk worden moet ik iedere ochtend als ik uit bed kom gelijk 2 stukjes brood eten en wat drinken en rustig aan doen de eerste paar uren