Misselijk tijdens menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stay calm, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben 26 jaar oud en ga nu voor de 8e cyclus ronde.
    Ik ben augustus 2013 gestopt met de pil.
    Ik heb afgelopen 2 maanden een onregelmatige cyclus gehad en dit keer was ik iets eerder aan het menstrueren. Vanaf dag 1 direct hevig.
    Ik zit nu op de 3e dag van de menstruatie en heb daarbij klachten die ik voorheen niet heb gehad :x:
    - Vlagen misselijk
    - Vlagen opkomende warme wangen
    - Vermoeidheid,
    - Steken rechts en links in mijn lies.
    - Hoofdpijn
    Mijn vraag is nu? Kan dit bij het ontpillen horen of is er toch mogelijkheid dat ik zwanger ben ondanks de hevige menstruatie? :(

Groetjes Stay Calm met kinderwens.

2. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Om het zeker te weten zou ik zeggen doe een test.
    Dat geeft uitsluitsel.

3. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Testen tijdens menstruatie of toch wachten?

4. Nathalie4

Nathalie4 Actief lid

13 apr 2014
    178
    33
    28
    Ik heb dezelfde symptomen ook tijden menstruatie, heb zelf vaak dan het idee dat het wel iets was, maar afgestoten heeft. Doe wat je nu rust geeft, een test of niet . Hoop dat het snel raak is voor je!!

5. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Bedankt voor je berichtje. Alles maakt me best onzeker. Spookt allerlei gedachten door mijn hoofd.
    Ben jij ook bezig met zwanger worden? Zo ja, Hoelang? of ben je al zwanger geweest?

6. Nathalie4

Nathalie4 Actief lid

13 apr 2014
    178
    33
    28
    Dag stay calm 😉,
    Ik ben al een jaar bezig, denk zelf dat ik ongeveer drie keer (bijna) zwanger ben geweest, maar weet niet of je het echt zo mag noemen omdat ik rondom mijn normale periode ongesteld ben geworden , soms een halve week later. Heel lastig om rustig te blijven hè?! En constant heen en weer geslingerd te worden met 'zal ik dit nu zelf bedacht hebben, of zal het echt zijn?' Ik probeer er maar niet zoveel meer over na te denken, en soms lukt dat! haha. Weet je ondertussen misschien al wat meer?

7. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0

Hoi Nathalie4:
    Je zegt dat je 3 keer bijna zwanger bent geweest. Was er bij jou wel sprake van een bevrucht eitje of miskraam?
    Het is inderdaad erg lastig om rustig te blijven. het lijkt net alsof opeens heel veel kennissen, vrienden om je heen zwanger worden. Dat maakt mij best wel jaloers. Ik gun het ieder, maar baal gewoon dat het bij mij niet zo snel gaat en bij anderen wel.
    Ik weet tot nu toe nog niets meer. Zit nu op mijn 4e dag van menstruatie. De menstruatie begint nu wel wat minder te worden. Maar dat heb ik normaal ook. De klachten zijn nog steeds aanwezig. alleen mijn tepels beginnen nu wel minder gevoelig te worden.
    Misschien hoort het gewoon bij een normale menstruatie.
    We zullen zien en afwachten :(

Liefs StayCalm

8. Nathalie4

Nathalie4 Actief lid

13 apr 2014
    178
    33
    28
    Dag stay calm,
    Ik denk het van die drie keer, maar kan et net zo goed zelf bedacht hebben hoor, heb geen bewijs ofzo. Denk zelf dat er iets met de innesteling verkeerd is gegaan. Maar nogmaals, ook zelf bedacht, dus kan het ook verkeerd hebben! Is heel moeilijk als er vriendinnen om je heen zwanger worden hè? Ik ben de dag nadat ik ze gezien heb ook vaak echt verdrietig, hoe blij ik ook voor hen ben. Probeer het nu meer van me af te zetten en de optie leven zonder eigen kinderen ook te nemen. En te bedenken hoe ik mijn leven dan zal inrichten om het ook leuk te maken. Ik heb een kennis die al jaren met iVF bezig is, die zit er zo diep in dat alles in haar leven overschaduwd wordt erdoor. Ik heb een vriend die dat absoluut niet trekt kan ik al voorspellen, en wil het niet zover laten komen, dat helpt me de toekomst anders te gaan zien dan ik zo graag zou willen. En natuurlijk hoop ik stiekem dat dat juist weer tot een zwangerschap leidt. Want de hoop blijft! En deze rust heb ik sinds twee dagen en zou net zo goed morgen weer totaal anders kunnen zijn, mezelf kennende 😉. En dat afwachten waar je nu in zit is het moeilijkste ! Huppa , of ja, of nee, maar dat ertussen vreet! Zet hem op en je kunt me altijd berichten! Naar dat we in deze situatie zitten, maar fijn dat we elkaar kunnen helpen . Zet hem op! Liefs Nathalie

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meiden, het is gevaarlijk en onverantwoord om er maar vanuit te gaan (aan de hand van symptomen) dat je 3 keer (bijna) zwanger bent geweest. Dit is namelijk onmogelijk vast te stellen op basis van symptomen.

Al die kwaaltjes die je beschrijft en meer, kunnen door allerlei hormoonschommelingen veroorzaakt worden; niet alleen de zwangerschap dus. Combineer met het niet lang geleden gestopt zijn met de pil en de kans is groot dat het daaraan ligt.

10. Nathalie4

Nathalie4 Actief lid

13 apr 2014
    178
    33
    28
    Dag nepthys,
    Ik geef alleen mijn eigen gevoel weer, bij mijn eigen situatie, wat ik ook duidelijk zeg. Hoopte niet dat het zou overkomen zoals jij nu beschrijft, sorry daarvoor! Wat er bij een ander aan de hand is, daar kan ik natuurlijk absoluut niet over oordelen, heb je helemaal gelijk in. Liefs!

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik wilde ook niet te gemeen zijn hoor! Maar sommige mensen lezen niet goed en gaan er meten vanuit dat iets dan altijd zo is en dan kunnen er vervelende situaties ontstaan. Vandaar dat ik even duidelijk wilde zijn :)

12. Nathalie4

Nathalie4 Actief lid

13 apr 2014
    178
    33
    28
    Oh in dat geval, goed van je om het dan nog even op te helderen 😉 . Liefs!

13. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    We zien wel wat de tijd ons gaat brengen. Zit nu in ronde 8.
    Het kan allemaal nog gaan gebeuren. Geef de moed niet op.

14. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Pff nu dag 7 van de menstruatie. Nog steeds aan het bloeden. Wel licht, maar nog steeds rood-roze.
    Ik heb vandaag ervoor gekozen om de huisarts te raadplegen. A.s vrijdag om 8.00 uur een afspraak.
    Ik heb eerst met de assistent gesproken. Die vertelde dat het best zo kan zijn dat mijn hormonen na 8 maanden nog steeds in war zijn, maar omdat ze geen diagnoses mag stellen verwijst ze me door naar een consult.
    Ik ben erg nieuwsgierig wat er uit gaat komen.
    Ook vandaag niet super lekker in mijn vel. Vlagen van warmte, raar op de maag, suf, steken in mijn borsten, lichte hoofdpijn.

15. Nathalie4

Nathalie4 Actief lid

13 apr 2014
    178
    33
    28
    Jeetje spannend! Laat maar weten zodra je uitslag hebt! Succes!

Deel Deze Pagina