Sinds een paar dagen heb ik iets heel raars aan de hand, ik kan het niet goed verdragen als Ana-Lucia drinkt, word eigenlijk soms zelfs misselijk omdat mijn tepels zo gevoelig zijn. Vind het echt zo raar. Herkend iemand dit?
Sorry ik herken het niet. Het enige wat ik had is dat ik heel erg dorst kreeg tijdens het voeden, maar dat is natuurlijk iets heel anders. Ik hoop dat je nog wel antwoorden krijgt waar je wel iets aan hebt, en dat het snel over gaat.
Hoi, ik herken het niet.... sorry! Zou het helpen om iets ijzerrijks, zoals evergreen te eten en wat te drinken tijden het voeden? Of ben je zwanger?
Bedankt voor jullie antwoorden Ik denk niet dat ik zwanger ben. Dat dorst krijgen tijdens het voeden had ik inderdaad ook de eerste weken 't Is echt een soort overgevoelig zijn van mijn tepels pfff... hoop iig dat het snel over gaat, tenzij ik dan toch zwanger zou zijn haha.
Dat zou wel wat zijn iig! Iui nodig voor Ana-Lucia en dan nu toch weer spontaan zwanger en dan nog door de minipil heen... Ik wacht nog even af, maar als het zo blijft dan moet ik toch maar eens gaan testen, ik heb immers nog een anders symptoom ook! Ik kan bijna niks eten, heb absoluut geen honger, alleen soms zin in iets... dat herken ik zo van het begin van mijn vorige zwangerschappen. Maar volgens mij kan het toch gewoon niet hoor
Nu zat ik net onder de douche en ik kon zelfs de waterstraal niet verdragen op mijn tepels Denk dat ik morgen of overmorgen toch maar een testje haal, want dit komt me wel heel bekend voor! En als ik niet zwanger ben, wat is er dan plots met mijn tepels aan de hand? Pfff...
Ik heb dat ook dat ik misselijk word, al vanaf het begin. Ik heb t toen aan de kraamverzorgster gevraagd en die zei dat het een gebrek aan vocht was, dat je dan meer moet drinken. En als ik genoeg drink is t idd minder of helemaal weg dus zou t s proberen als ik jou was
Ik denk het niet dat het is omdat ik te weinig zou drinken, drink namelijk zo'n 2 liter per dag. Bovendien denk ik niet dat je tepels gevoelig worden van te weinig te drinken Misschien toch wel zwanger... ga morgen zien of ik een testje kan bemachtigen en laat jullie zo snel mogelijk iets weten.
Die 2 liter is alleen genoeg voor jou...maar je kleintje drinkt ook nogal wat weg. En dat vul je dan dus niet aan met 2 liter per dag. Dus zou toch echt wel dat vocht kunnen zijn hoor! Ik merk het ook als ik wat drukker geweest ben gedurende de dag en dus wat minder gedronken heb en dan de kleine aan leg. Dan word ik ook misselijk. Gelukkig heb ik als ik voed altijd drinken naast me staan (heb ik mezelf aan gewend vanaf het begin omdat de ervaring leert dat je flinke dorst kan krijgen van zon klein melk monstertje dat bij je drinkt) Zodat ik meteen weer vocht aanvul als ik dat kwijt raak door de voeding. Rond 12 uur voed en kolf ik tegelijk en merk dat merk ik dan meteen in het feit dat 1 glas/beker drinken niet genoeg is dan. Bovendien zou ik (weet niet of je dat drinkt en telt bij die 2 liter) koffie niet mee rekenen als vocht. Cafeine zorgt nml voor minder opname van vocht. Dit getypt te hebben...ik ga ff wat te drinken pakken Overigens zijn mijn tepels met tijd en wijle ook meer gevoelig...en dan ineens weer niet. Die 2 dingen hoeven niet met elkaar te maken te hebben.
Ik vind het wel behoorlijk uitmaken of je nu 1 of 2 maanden voed of al anderhalf jaar. Ik denk dat je echt geen vocht te kort hebt. Je weet ondertussen vast wel dat je genoeg moet drinken. Ik kan me ook niet voorstellen dat je tepels opeens na zo lange tijd er niet meer tegen zouden kunnen. Spruw doet echt pijn en dat herken je denk ik wel. Ik kan ook even niet anders bedenken als dat je zwanger bent. Hou je ons op de hoogte, ben erg benieuwd.
Idd ik ook ! Want ja ik moet je zeggen, ook hier kan ik met tijden echt de douche niet op mn tepels verdragen en ook het voeden (nouja vooral het kolven) is pijnlijk. Nou meis, spannend! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Anders vind ik het idd wel wat vreemd, zomaar ineens uit het niets die vage 'klachten' ! Liefs!
Die 2 liter is alleen maar het water dat ik drink, als ik dus frisdrank, soep of décakoffie drink, tel ik niet mee. En idd na dat anderhalf jaar voeden weet ik wel hoeveel ik moet drinken, maar lief dat jullie meedenken. Ik heb een testje gehaald maar nog niet getest, laat jullie snel iets weten.
Misschien over een paar dagen nog eens proberen? Ik vind het echt rare klachten. Heb je al op Bv.com gezocht? En anders misschien je vraag stellen op het borstvoedingsforum?
Ja, misschien over een paar dagen nog eens proberen als ik hetzelfde blijf voelen. Heb mijn vraag gesteld op het borstvoedingsforum, daar denken ze ook aan zwangerschap of menstruatie. Als het niet overgaat dan vraag ik het misschien ook nog een keer aan een lk.
Ben je al een keer ongesteld geweest? Vind het idd heel typisch. Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het iets met BV te maken heeft. Kan iig niet zo snel een link leggen. Je tepels zijn inmiddels zo gewend aan het voeden dat ze niet nu opeens gevoeliger kunnen zijn tijdens het voeden. Succes ermee. Hou je ons op de hoogte? Ik ben wel benieuwd.