erge kramp na de fles

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door sarine2, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beste lactetiekundige,

even een vraagje mijn kindje huilde erg veel op advies van de dokter zijn wij over gestapt op pepti maar dan moet je na vier weken weer proberen langzamerhand over te gaan op gewone voeding en dat ben ik gaan doen na vijf weken het ging erg goed woensdag was hij voor het eerst helemaal zonder de pepti ( hij krijgt er ook jbpm doorheen vier schepjes) en savonds kreeg i ineens na de fles hele erge kramp heel zielig hij huilt daarbij ook erg zielig lijkt wel dat ie steeds auw auw zegt je merkt echt dat ie erge pijn heeft bij zn laatste voeding voor de nacht had ie het weer het houdt zn half uur aan vandaag niks geen last alleen weer bij de laatste voeding en die voeding daarvoor had ie het weer ik heb helemaal niks verandert alleen dan dat ik andere voeding heb weet u misschien wat het zou kunnen zijn hij is nu vier maanden

ik hoop dat u wat weet

vr gr s nijhof

2. Ilse

Ilse Lactatiekundige

2 apr 2008
    1.552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    HAllo,

wat sneu als je ziet dat je kindje zo'n pijn heeft.
    Ik kan je helaas niet adviseren m.b.t. kunstvoeding. Wellicht kan je met jouw vragen beter terecht bij het CB of bij de apotheek.

Ik wens jullie wel veel succes

Ilse

Deel Deze Pagina