Hoi allemaal, Op het moment zit ik in mijn vruchtbare periode en nu ben ik weer misselijk. Zo een weeïg geviel. Ik vroeg mij af of anderen dit ook hebben en wat je hier tegen doet? Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb dit ook regelmatig als mijn eisprong in aantocht is. Helaas weet ik niet wat je er tegen zou kunnen doen. Het is even vervelend, maar meestal duurt heb bij mij niet langer dan 1 of 2 dagen.
Jep, heb ik ook al een paar keer gehad. Dan heb ik een wat zeurderig trekkerig gevoel onder in mijn buik en wat meer slijmverlies. Dan valt eten me ook wat minder goed. Maar ik weet niet of het ook direct aan mijn eisprong linkt omdat ik het niet eerder gecontroleerd heb met ovulatie testen of temperaturen.
Ik had dat ook, toen was het toevallig wel raak bij mij. Ik was toen enorm misselijk opeens, en dat hield bij mij toen een avondje aan tot vervelends toe. Gember thee werkt wel voor de misselijkheid.
Thanks voor jullie reacties! Ik temperatuur niet en doe ook geen ovulatietesten. Maar het is altijd rondom mn ovulatie, merk ik aan de duidelijke symptomen. Maar wel fijn om te horen dat anderen dit ook herkennen! Hopelijk komt er nog iemand met iets wat er tegen kan helpen. Het vrouwenlichaam werkt toch wel bijzonder met al die hormonen enzo.
Ik had dat ook geregeld. Kan door de hormonen komen, geen idee wat je er aan kan doen. Nu tijdens de zwangerschap heb ik ook heel erg. Zo niet leuk en vervelend...
Ik heb dat ook als ik mn eisprong heb. Duurt alleen niet zo lang dus kan er wel mee leven. Denk dat je het gewoon even uit moet zitten helaas...