34 weken , ontsluiting ... teken voor vroeggeboorte of nog weken zo lopen ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sepherine, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sepherine

sepherine Niet meer actief

Hoi dames
    Tittel zegt het al
    Baarmoederhals is helemaal verweekt half verstreken en 1, 5 a 2 cm ontsluiting .
    Volgens de gyn kan het nog 5 weken duren of nog een paar dagen , baby is volledig ingedaald en slijmprop ben ik ook kwijt .....
    Remmen doen ze nu niet meer dus het is afwachten maar iemand ervaring mee ?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    zie dat je zwanger bent van een tweeling en die komen gemiddeld altijd eerder toch? Tussen 36-38 weken dacht ik.. Hoop dat ze voor de groei nog even lekker blijven zitten!

Ik had met 39weken 1,5 cm en ben 41weken bevallen dus t hoeft nog niet te beginnen,maar kan wel..

3. sepherine

Ik was zwanger van een 2ling helaas is er een een steretje geworden .....

De gyn gaf aan dat het snel kon gaan nu hij voelde de vliezen wat bol staan , maar kon ook nog weken duren . Ben dus benieuwd naar ervaringen .

4. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik loop sinds afgelopen donderdag met precies hetzelfde, bmm verweekt 1,5/2 cm ontsluiting. Ben vandaag net met ontslag gegaan uit het ziekenhuis, het vordert totaal nog niet en miste mijn man en zoon zo erg, dat ik toch heb gekozen om eerst naar huis te gaan.

Ik ben dan wel iets verder dan je, maar ik heb hier nog geen ervaring mee.. ik weet alleen hoe je je voelt hihi..

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier ook gehad bij de eerste.. met 34 weken 10 dagen bedrust in het ziekenhuis gehad daarna naar huis en met 36.6 is hij geboren binnen 1.5 uur.. ik heb van die 10cm ontsluiting niks gevoeld.. mijn vliezen waren toen spontaan gebroken..

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik zat bij de eerste anderhalve maand voor de uitgerekende datum op 2 cm. Geen maatregelen op genomen. Met 41+3 na inleiding kwam madam eindelijk naar buiten.

7. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Spannend zeg! Hier ongeveer hetzelfde verhaal.
    Had afgelopen donderdag wat last, naar de gyn en aan de monitor. Ik bleek al lichtjes weeën te hebben, slijmprop al verloren, baarmoederhals verkort en begin van opening. Kon volgens de gyn nog enkele dagen duren maar kon ook gewoon nog mijn 40 weken halen.
    Ben best benieuwd want bij mijn zoontje ben ik ook te vroeg bevallen (35w1d). Morgen moet ik terug op controle om te zien als de ontsluiting vordert. De krampen blijven komen met vlagen.
    Lijkt me leuk als we hier wat kunnen kletsen en elkaar op de hoogte houden!

8. sepherine

Hier ook behoorlijk wat gerommel en krampjes
    Moet niet extra op controle tenzij ik het niet vertrouw of de krampjes heviger worden . Of tenzij men vliezen breken natuurlijk

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Zijn je andere kids ook te vroeg geboren of heb je toen gewoon de 40w gehaald? bij de eerste zijn mijn vliezen toen trouwens gebroken.

10. sepherine

Eerste op 39+5 2de op 38+3
    Heb van in begin het gevoel dat ik nu te vroeg ga bevallen

11. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Spannend hoor... Bij mij braken de vliezen op 34 weken en 9 uur later was hij er... Maar dat was ook verwacht zeidenze in het ziekenhuis. Ik hoop dat je kindje nog een paar welen blijft zitten! Geen weeën of voorweeen?

12. sepherine

Voor weeën wel
    Ze lijken nu ook overdag de kop op te steken ipv alleen snachts

13. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hier met 34 weken 4 cm. Heb de 39,4 weken nog gehaald... Tegen mij was ook gezegd. Het kan snel gaan...het kan nog een paar weken duren. Geen pijl op te trekken dus!

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Bij de tweede had ik met 36 weken 2 cm. Ben met 38 weken ingeleid. Bij de derde had ik met 38 weken 2 cm, met 39 weken 3 cm en 40 weken 5 cm ontsluiting. Die is spontaan gekomen 5 dagen later. Het kan alle kanten op. k hoop dat hij/zij nog even blijft zitten.

15. sepherine

Spannend afwachten dus ...

16. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Hoe gaat het ondertussen nog met je? Nog steeds veel voorwerk?
    Hier vandaag controle gehad bij de gyn. Voorwerk heeft niet voor extra centimeters gezorgd. Ziet er naar uit dat al het voorwerk niet echt iets oplevert. Nog een paar weekjes dus waarschijnlijk...

17. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Hier ook veel voorwerk.... volgende woensdag op controle en eens laten kijken of er daardoor al iets in beweging wordt gezet.....

18. sepherine

Hier ook nog veeel voorwerk ook weer wat bloederig slijmverlies en druk in vagina

Ik heb zelf ht gevoel dat ht een dezer dagen wel eens zou kunnen doorzetten , heb gisteren heel de dag voorweeen gehad maar vanacht heeeel goed geslapen .
    We zullen het zien .

19. sepherine

Oja ben ook nogal misselijk en aan de diaree , kan alleen licht voedsel eten , een beschuitje enzo

20. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik ervaar die druk in de vagina ook wel!

Deel Deze Pagina