Net alsof ik het ineens allemaal voel!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bl0nd, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Hallo dames,

Nou zoals sommigen hebben kunnen lezen weet ik pas sinds gisteren dat ik zwanger ben.

Maar vandaag heb ik er des te meer 'last' van. Ineens smaken bepaalde dingen me ontzettend vreemd, en ben ik misselijk van het minste of geringste, gisteren had mijn vriend een bord macaroni bij ons op tafel staan, kon die lucht niet verdragen terwijl ik een halfuur geleden nog zelf had gegeten.

Ik weet niet of dit is dat ik nu weet dat ik zwanger ben dat ik bewuster op de symptomen let en het niet 'negeer' of dat het ergens anders aan ligt.

Heb vantevoren wel last van misselijkheid gehad e.d. maar nooit zó erg! En ik krijg het ontzettend zuur van bepaald soort eten en drinken zoals GoedeMorgen DrinkOntbijt e.d.

Zijn er meer dames die dit hebebn/hadden?

Kuss &liefs.;)

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ik was voor de test aldoor wat slapjes en beroerd, test gedaan geen syptomen meer (zelfs na een paar dagen voor zekerheid nog een test gedaan :$) en nu, ik kan niks maar dan ook werkelijk niks verdragen ik voel me zo ziek en slap ik ruik alles en kan niks verdragen :(

3. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Dat heb ik dus ook.. Ik ruik en voel alles.. En kan weinig eten verdragen wordt bij het minste of geringste misselijk. En blijf inderdaad dat 'slappe' gevoel houden!

Echt heel raar!

4. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Ja van dat eten komt mij bekend voor... Voelen jullie je ook soms ook zo'n zeur?
    Vind echt bijna alles "ruiken" .... bah

5. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Hahah jaa inderdaad! En ik voel me zo zeurderig als ik dan aan een ander vraag of ze het weg kunnen zetten of dat ik ergens anders ga staan als iemand iets aan het eten is.. Voel me best lullig dan!

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik denk dat wel meer meiden dit hebben hoor. Ik rook opeens ook dingen heel anders, vaak niet lekker zeg maar.

Ik denk dat je er idd meer op gaat letten maar ook dat je het nu kan plaatsen. Ik heb nooit veel symptomen gehad, was alleen moe. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was kon ik dit plaatsen en gaf ik eraan toe.

Geniet er gewoon van, de tijd gaat hard zat

Liefs

Deel Deze Pagina