26 weken en een zere/harde buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yara1986, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yara1986

yara1986 Actief lid

24 feb 2010
    118
    0
    0
    Hoi meiden

Ik heb nu al een paar dagen een beetje een zere buik. En dan niet van die menstruatieachtige krampen, maar hoger over mijn hele buik heen. Hij voelt heel strak aan en soms hard. Maar het lijkt me sterk dat dat de hele tijd harde buiken zijn.
    Kan het zijn dat ik/de baby in een groeispurt zit en het daarom allemaal wat pijnlijk aan voelt?
    Of hebben jullie andere ideeen? Ik vind het ook zo wat om de verloskundige hiervoor te bellen omdat ik de baby nog wel steeds goed voel enzo.

2. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Hoi Yara,

Ik ben benieuwd naar de reacties en lees graag even mee. Ik ben zelf ruim 21 weken en heb ook nu al harde buiken. Vannacht echt extreem. Toen ik opstond leek mijn buik ook gegroeid. Ik weet nog van mijn 1e zwangerschap dat dat tegen de 30 weken erger werd, en bij mij waren het groeispurtjes. Nu vind ik 21 weken wel wat vroeg, maar misschien is dat omdat het de 2e is.

Doe het vooral rustig aan, ik lees met je mee!

liefs,
    Madelief

3. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    heb ik ook veel last van,
    vooral het gebied rondom mijn navel. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat de baby nu ineens heel hard groeit. mijn buik was ook niet echt groot, en nu ineens begint alles heel strak te staan.
    Soort bandenpijn denk ik.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Dat heb ik hier als ik te lang rechtop/naar voren heb gezeten... Ik wijt het ook maar aan m'n banden omdat ik niet het idee heb dat dit harde buiken zijn...

Deel Deze Pagina