Ik had Nog twee testen liggen thuis dus heb ik donderdag en vandaag de testen gedaan je hcg stijgt om de twee dagen maar als ik de twee testen naast elkaar leg zie ik weinig verschil. .. jullie wel? Of maakt dat niet uit? Wat zijn die eerste weken toch onzeker zeg hihi....... foto staat in mijn album
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Zou me er niet te druk om maken. Het hCG verdubbelt ongeveer na 2 dagen en bij de 1 stijgt hij sneller als de andere. Lekker genieten!
Maakt niks uit, zwanger is zwanger. Die testen zeggen toch niks over het verdere verloop. Ik zou lekker niet meer testen maakt je alleen maar onzeker!
Had ik ook, ik teste woensdags en had een heel licht streepje, vrijdags weer getest nou was nog net zo licht. Toen was ik natuurlijk nog niet overtuigd, heb ik een digitale test gedaan van clear bleu en morgen ben ik alweer 28 weekjes zwanger van ons meisje
Dank jullie wel. .. ja ik had ze nog liggen ik dacht anders liggen ze ook maar hihi..... Maar idd.... zwanger is zwanger 14 oktober pas eerste echo. .. duurt nog zo lang. Dan ben ik 8 weken. .. Mijn eerste echo bij mijn zoontje had Ik dacht ik al bij 6.5 week en volgens mij zagen ze toen ook dat het hartje klopt. ....