Na mijn Mk in december ben ik op 2 januari gecurreteerd op 19 januari kreeg ik mijn normale menstruatie terug. ik heb de 1e 2 maanden een rare cyclus gehad de 3e keer was ik na 25 dagen al ongesteld. Nu zit ik vandaag op dag 25 en ik heb al 3 dagen zulke zere borsten dat een BH ook niet lekker meer zit. Mijn man zei vanochtend haal nu een test of houd op met zeuren dat je borsten zeer doen. Ik heb verder ook nog geen voorteken dat ik ongesteld moet worden wat ik normaal wel heb. Is het verstandig om nog af te wachten om een test te doen of moet ik hem morgen ochtend doen.
Misschien twee tests halen? Ochtend urine is geconcentreerder, dus zou er in ieder geval morgen een doen. Maar als je echt niet kan/wil wachten doe je er vandaag ook eentje
Het is verstandig om te wachten maar heel logisch om het gelijk te doen haha! We weten allemaal hoe moeilijk wachten is 😁 Dus misschien er vandaag / morgenochtend een testje aan wagen en als die negatief is, jezelf voornemen een week te wachten..?
Als je nog kan wachten, zou ik hem morgenochtend doen. Spannend hoor. Ik zou niet kunnen wachten en nu gelijk een test doen. En dan morgen nog een keer
Gisterochtend een test gedaan en die was negatief. Zonet voor het eerst wat doorzichtig slijm verloren, denk dat ik vandaag alsnog gewoon ongesteld word, dat gevoel heb ik.