zo vroeg al positief getest

Discussion in 'Eerste symptomen' started by lillebi, Mar 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lillebi

lillebi Actief lid

Feb 21, 2008
    249
    0
    0
    hoi hoi

ik heb toch een vraagje aan jullie, ik ben zwanger, 11 februari ben ik ongi geworden, ik heb normaal een vreemde ongi, cyclus van 25 a 27 dagen en dan normaal 1 a 2 dagen ongi, begin februari dacht ik dat ik zwanger was, allerlei symptomen, toen heb ik een testje gedaan, van de apotheek en heel vaag in de verte zag ik een streepje, maar dat leek meer op een schaduwlijntje, mijn man zag niks, maar die ziet wel vaker iets niet ;) die test heb ik een paar dagen voor nod gedaan, 11 februari kwam mijn nod na 25 dagen en ipv 1 a 2 dagen ongi deze keer wel 5 dagen en met veel bloed, geen stolsels of krampen, na nod geklust ik zou dan zo rond 24 a 25 feb. mijn ei hebben gehad, vanaf 23 feb. flink geklust, een weekje later kreeg ik weer allerlei symptomen, ik voor de gein een testje gedaan, op 1 maart en wat zie ik een streepje, licht roze, de dagen daarna ook getest en steeds werd het streepje donkerder, uiteindelijk 4 dagen voor nieuwe nod was die knal en knal roze.

om een lang verhaal kort te maken, nu vraag ik mij af, hoe kan ik al zo snel na ei pos. getest hebben, als mijn ei 24 a 25 feb. was dan had ik al een streepje na 6 dagen, dat is toch te kort of niet, zou ik dan toch langer zwanger zijn.

10 april moet ik naar de vk, dan stel ik deze vraag ook, maar misschien hebben jullie zoiets ook al eens ervaren.

2. sannie80

sannie80 Lid

Jan 23, 2008
    44
    0
    0
    Brabant
    Dat is inderdaad wel vreemd. Maar een streep is een streep.
    Ik zou als ik jou was gewoon de huisarts of de verloskundige bellen. Dan heb je voor jezelf ook meer zekerheid.

3. Niet meer actief

Ze zeggen wellis dat ze nooit zeker weten wanneer het eitje nou precies innesteld nou misschien was het bij jou na 4/5 dagen al gepiept.

Gefeliciteerd nog he!

:D

4. lillebi

lillebi Actief lid

Feb 21, 2008
    249
    0
    0
    dank je :D ja daar had ik ook al aan gedacht, ga het er toch even melden als ik de vk spreek, krijg sowieso een termijn echo tegen die tijd, als het toch eerder is geweest zien ze dat snel genoeg, maar vond het zo snel.

Share This Page