Mijn zoontje is vorige week wat ziekig geweest. Zondag heeft hij ontzettend overgegeven en daarna niks meer aan de hand. Hij had ook wat koorts. Maar hij is best een bikkeltje dus als hij zich niet lekker voelt merk je het niet snel aan hem. Nu werd ik dindsdag wakker en was ik ontzettend misselijk. Ik kon bijna niet opstaan, zo beroerd was ik. Later werd het wel weer beter. Ik kreeg ook diaree (sorry voor de details) maar geen koorts. Nu ben ik nog steeds de hele tijd misselijk. Vanmorgenvroeg werd ik er gewoon wakker van en de halve ochtend last van gehad. Om 10.00u op het werk wat gegeten en daarna werd het beter. Net weer wat gegeten en is het bijna helemaal weg. Dit heb ik de hele tijd zo.. ik kan ineens heel misselijk worden maar me ook een een uur goed voelen. Nu vroeg ik me af, zou ik gewoon aangestoken zijn door mijn zoontje met iets of komt dit van de zwangerschap? Ik ben bij de zwangerschap van mijn zoontje nauwelijks misselijk geweest vandaar dat ik het ook niet herken o.i.d.