hallo meiden, ik heb de hele week al steken in de onderkant van mn buik. in principe waar mn linkereileider zo'n beetje loopt (volgens alle plaatjes). maandag kan ik pas contact opnemen met de vk, tot die tijd alleen in spoedgevallen. het is erg gevoelig en als ik erop druk, is het geen prettig gevoel. ben nu 5 weken en 2 dgn zwanger. herkent iemand dit?
Hoi,uiteraard hoo ik voor jou dat het niks is. Zelf heb ik ook steeds steekjes maar ik herken het van de eerste,..volgens mij kan het ook je banden zjn,alles begint nu te "werken"daar,en hormonen doen een hoop succes!
hoi, dank je wel voor je bericht. hoop ook dat het mn banden zijn, of iets wat nit ernstig is. ik heb vannacht zo liggen piekeren, dat ik haast niet heb kunnen slapen. het is voor mij de eerte keer en vind het wel erg spannend. ik heb net toch maar een afspraak met de vervangende dokter gemaakt en daar ga ik zo heen. het duurt zo lang om tot maandag te wachten...scheelt een hoop rust en slaap van het weekend (als het goed is).
Hoi Sung, Bij mijn eerste kindje had ik ook, herinner ik die steekjes. Aan een kant. Vooral bij de eerste had ik dat. Nu bij de tweede bijna niet meer. Alles is natuurlijk al een keer flink aan de slag geweest. Ze mogen je terecht snel onderzoeken. Als er iets niet goed is, zou je er volgens mij heel snel bij zijn. 9 van de 10 keer is het niets. Ik hoop dat je gerust wordt gesteld. Laat nog even wat van je horen.
Oh, en trouwens. Je zegt geen contact opnemen met de vk tot maandag en gelukkig heb je wel de arts gebeld, goed, hoor. Volgens mij in dit soort gevallen als je je echt zorgen maakt, zijn ze daar juist voor! Ook de arts. Een echo is trouwens ook snel gemaakt en jij bent gerust. Nog voor het weekend. In ziekenhuizen werken ze 24 uur, hoor! Denk aan jezelf en je kindje. Dat is nu belangrijk! Mijn eerste zwangerschap had ik ook steeds last aan een kant en gelukkig met 5 weken op de echo zat het prima op zijn plek in de baarmoeder. Dat scheelde liters stress. Jammer dan dat ze denken gestresste onzekere moeders, maar dat moet je dan gewoon maar even niets kunnen schelen. Mij heeft het gerustgesteld en bij die rust is een zwangerschap echt gebaat. Dus denk om jezelf en ga voor jouw behoeften.
bedankt voor julie reacties! ik vind het echt zo fijn dat je hier je 'ei' kwijt kan en er zo positief gereageerd wordt! de dokter heeft mij vanmorgen onderzocht en voelde ook een zwelling aan de linkerkant boven mijn baarmoeder. mn baarmoeder zelf was ook opgezwollen. hij heeft het ziekenhuis opgebeld en ik mocht meteen heen voor een inwendige echo. dat was allemaal erg spannend...ik dacht aan bbz. in het ziekenhuis bleek het een cyste (schrijf ik dat goed?) te zijn van 5,5x4,5 cm. in/bij m eileider. best wel groot dus. volgens de gyneacoloog is het niet ernstig en hebben veel zwangre vrouwen dit. rond 8 a 9 weken moet het weg zijn. over twee weken terug voor controle of dat ding dan gekrompen is en hoe het met het vruchtje gaat. het vruchtje zit netjes op zijn plaats. het vruchtje is nu 2,3 mm en het hartje hebben we al zien kloppen, erg vroeg maar we zagen het ik heb ff traantje gelaten omdat het goed is gelopen. hopen dat het verder ook goed blijft gaan.
Wauw fijn dat alles goed was zeg ik zat je verhaal net helemaal in spanning te lezen! Nog een fijne zwangerschap toegewenst en geniet er maar lekker van! Groetjes!
Fijn bericht, maar ontzettend goed dat je toch actie hebt ondernomen en naar de arts bent gegaan. Je kunt nu tenminste weer verder. Enne, tranen...die zullen nog wel vaker komen en zijn zo ontzettend logisch in deze belangrijke tijd! Hoop dat je steeds meer gaat genieten van je zwangerschap!
Heb die steekjes ook erg vaak, rechts onderaan. Bij mijn eerste zwangerschap had ik niets last, maar dan echt niets, niet moe, niet misselijk... Maar nu... Heb 6 maart eerste echo, en jij geeft me moed! Alvast een hele fijne zwangerschap toegewenst. Liefs kitty
Wat goed dat je gebeld hebt naar je arts! Want snel worden die steekjes afgedaan als dat het erbij hoort enzo. maar je kunt blijkbaar goed luisteren naar je lichaam! Goed hoor, fijn dat je nu weer gerustgesteld bent! En nu maar lekker slapen vanacht
Ik ben ontzettend blij voor je dat alles goed is met het vruchtje. Ik heb zelfs in het prille begin van mijn zwangerschap last van bloedverlies gehad. Dat zorgde ook voor heel veel onrust van het een op het andere moment. Ik kon toen ook direct na het weekend voor een echo terecht. En ik weet hoe het voelt om het hartje te zien kloppen. Ineens de rust van ... zie je wel...alles is goed! En dat maakte me zo gelukkig, ondanks dat het nog vroeg in de zwangerschap was gaf het een onbeschrijvelijk goed gevoel. Ik snap dus wel op welke manier de echo je onrust heeft kunnen weghalen. xxxies Gea
dank jullie wel voor alle lieve berichtjes en fijn dat ik iemand moed geef! in het begin vond ik de site gewoon interessant, weetjes lezen etc. nu ben ik zo blij dat ik de site gevonden heb en dat lief en leed gedeeld kan worden. iedereen neemt je serieus en is ook ook benieuwd is naar hoe het verder gaat. dat geeft mij een heel prettig en dankbaar gevoel. ik hoop dat ik ook anderen kan helpen, zoals jullie bij mij hebben gedaan.