hey ik doe ookmee vanaf dze week het stinkt inderdaadmaar als je niet door je neus ademt ruik je het niet dusdoor je mond blijven ademen! ik werk zelf in de zorg met veel geurtjes en ga alsikdoor me neus adem bij elke patient over me nek dus dit is voor mij een oplossing! en meid je bent er bijna nog even twee weekies! suc6
Hoi, bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het blijft me enorm tegenstaan... Ik weet inderdaad dat het voor een goed doel is. Zal er dus ook heus niet mee ophouden. Maar fijn is toch ook anders, helemaal omdat ik ook al tot 13 weken echt ziek ben geweest van mijn zwangerschap. Het begint nu wel te gaan.....alleen van die flessen moet ik dus nog overgeven! X J.
Ik heb er ook de gehele periode heel veel moeite mee gehad. De ene dag was ik er misselijker van dan de andere en probeerde toch om mijn adem in te houden even niet te ruiken en de fles dan te vullen. Op dagen dat ik echt kotsmisselijk was kon ik het ook niet voor elkaar krijgen. Toen heb ik ook niets in de flessen kunnen doen maar heb het de andere dagen voor mijn gevoel flink gecompenseerd door echt alle plasjes erin te doen. Ze kregen bij mij dus wel altijd volle flessen mee. Het spul stinkt echt enorm! Maar het is voor een heel goed doel! Ik heb wel een keertje gehad dat een van mijn flessen uit het krat kapot was en ik in de lift van de flat stond en ineens dacht... welke hond heeft hier nu weer staan te plassen bleek het dus van de fles af te komen Toen baalde ik wel heel erg. (gelukkig was het die dag schoonmaakdag van de flat!). Maar ik werd er wel alerter op om de flessen ook nog eens extra na te kijken of ze goed gesloten waren. In ieder geval heel veel succes ermee, sterkte en denk maar het is voor een heel goed doel
hihi dat doe ik ook maar toch als ik de dop er weer op heb,heb ik geen adem meer over en de geur blijft gewoon hangen.
Ik vond het ook zo stinken. Heb aan de dame van MvM gevraagd wat ik daar aan kon doen. Zij gaf mij de tip om de flessen eerst een uur buiten open te zetten. De ergste lucht is dan weg. En het hielp! Je houdt altijd wel iets van een penetrante lucht, maar tis voor een goed doel! Nog ff volhouden hoor.
ik hou ook mijn adem in en dan snel overgieten. wel goed dat je er netjes mee doorgaat een heleboel meiden zijn hier echt mee gebaat. Ikzelf wordt sinds deze week ook erg misselijk van de lucht van die flessen. Ben je de 12 weken voorbij ga je elke dag overgeven van alles en niks . Ik weet waarvoor ik het doe gelukkig. succes ermee en houd nog even vol. kuzz
dames ik gebruik het ook en ik ben jullie heel erg dankbaar! er is heel veel urine nodig voor dat kleine beetje wat in 1 zo'n spuit gaat. als ik (hopelijk binnenkort) zwanger ben ga ik het ook doen, maar als ik het hier zo lees...
Ben zelf ruim tm de 16 e week misselijk geweest maar gewoon meegedaan. Nee lekker is t niet maar wat bij mij hielp: * adem inhouden * meer urine verzamelen in 1 kan, dus minder vaak overschenken * elke dag nieuwe fles gebruiken * als ik heeeeeeel misselijk was mn man het over laten schenken Zet hem op!
als ik het moest overgieten hing ik met me kop boven de wc beetje gieten, overgeven weer wat gieten en ga zo maar door maar ik heb het volgehouden tot week 14 en toen had ik het echt gehad. die lucht inderdaad niet te harden blerrrk
Ik weet precies welke lucht je bedoeld. Ik kon er de ene dag ook beter over dan de andere. Maar ik heb het overleefd. Vandaag de laatste kratten ingeleverd enne nu kan ik weer heerlijk naar de wc zonder er verder bij na te denken. Maar ik ben blij dat ik er aan mee heb gedaan, want het is zo ontzettend belangrijk voor het maken van de medicatie. En bij mijn volgende zwangerschap zou ik het zo weer gaan doen hoor. En over de lucht wil ik nu liever eventjes niet meer nadenken xxxies Gea
Ik vond het ook een erg vieze lucht en dat gedoe met die kan ik ben vrij snel overgegaan op rechtstreeks in die bakken plassen deksel weer dicht en klaar.
Ik ben er volgende week lekker vanaf. Ben toch blij dat ik het niet opgegeven heb, want je helpt er mensen mee, maar ben ook niet rouwig als volgende week woensdag de laatste flessen aan de deur staan!