Ik snap dat iets eten wel het laatste is waar je nu aan wil denken, maar ik zou het toch proberen . Vaak helpt het enorm om in ieder geval iets te eten.
Ik had dezelfde ervaring. Wanneer het bij jou ook met foliumzuur te maken heeft en niet Zw , dan kun je beter ' s ochtend eerst wat eten dan meteen foliumz. Tabl., niet veel bij drinken en wachten met koffie tot b.v een uur later. Ik hoop voor jou dat het met Zw te maken heeft!
ik werd en word het van de visolie in de tabletten :x die ik neem. Is niet heel erg maar mss komt het daar van? Al hoop ik natuurlijk dat het een andere reden is voor je
Ik wil ook even reageren Ik denk dat ik ook misselijk word van de visolie. Ik slik etos zwanger worden pillen voor foliumzuur en daarnaast visoliecapsules ook speciaal voor zwangerschap. Ik heb een paar dagen last gehad van een misselijkheidsgevoel, daarom vandaag de visolie 's avonds genomen in plaats van 's ochtends en heb er geen last van gehad. Kan toeval zijn maar ben blij dat ik er geen last meer van heb. Dit is mijn 1e ronde, kan natuurlijk ook van het ontpillen komen.
Klinkt toch wel erg zwanger..... mmm lastig he die onzekerheid. Ik heb de afgelopen dagen ook al een paar testjes gedaan.... En mijn NOD is waarschijnlijk ook 10 januari!! Even afwachten en dan nog een keertje testen?? Succes.... Liefs
Nou we gaan het ondervinden, dadelijk voor het naar bed gaan de foliumzuur en visolie slikken. Ben wel de gehele dag misselijk geweest... Ik kan niet wachten om dinsdag te testen. Ben ook elke keer als ik naar de wc moet zenuwachtig wat ik aan kan treffen...maar tot op heden geen rood te zien
@siesi, en heb je al getest???? Ik niet, als ik niet ongi wordt test ik donderdag... Maar heb zelf een vaag vermoeden dat het vandaag of morgen komt!!! Is ook niet erg we hadden toch maar een halve 1e ronde.. Ga er niet van uit dat ik zwanger ben want voel totaal niets..... En jij ben heel benieuwd??????!!!! Duim voor je...
Tja...gisteravond ongesteld geworden...Dus gaan we vol goede moed ronde 2 in. Als ik na mijn ongesteldheid nog misselijk ben toch maar even naar de dokter, misschien is het iets heel anders. Spannend voor jou zeg!! Erg he dat wachten, hoop voor je dat je donderdag nog niet ongesteld bent
Wat jammer meis, maar komt helemaal goed!!!! Het komt vanzelf. Ik heb vandaag af en toe wat buikpijn dus ik denk dat het er bij mij ook aankomt. Moet zeggen dat ik altijd heel stipt op 28 dagen ongi wordt... We zien het wel .....