Aangezien mn HB wat aan de lage kant was, ben ik ijzerpreparaten gaan slikken. Ik gebruik ze van kruidvat. echter sinds ik ze gebruik ( dag of 3) ben ik ook weer gammel/ licht misselijk, terwijl ik er net een paar dagen vanaf was. Ik twijfel nu of het nog van de zwangerschap is, of misschien van die ijzerpillen? Wie herkent dit?
Ik heb zelf (gelukkig) geen ijzerpillen hoeven te slikken maar hoorde wel van een collega dat die ook flink misselijk werd ervan.
ik slik wel ijzerpillen maar van de dokter..gradumet en heb nergens last van..misschien even vragen bij de dokter/vk? tevens gebruik ik floradix drank.is best vies maar word er niet misselijk van...hb vloog binnen een paar weken weer omhoog... succes!
Mmm... zoontje heeft de buikgriep! Misschien/ waarschijnlijk heb ik het ook in mindere mate qua misselijkheid (beiden een diarree gelukkig). Ik merk niet heel veel verschil in gammel zijn terwijl ik de ijzerpillen nu 2 dagen heb laten staan. Als ik me beter voel ga ik ze nogmaals proberen!
Ik had speciale die ik echt met recept moest halen bij de apotheek omdat ik een zwaar tekort had. Maar ik werd er ook een beetje misselijk van hoor, niet overgeven maar heel oppervlakkig misselijk.
Staat meestal op de verpakking dat je ze voor het eten in moet nemen, maar ik zou ze bij misselijkheid pas na het eten innemen.
Heb ze ook voorgeschreven gekregen en merk idd ook dat ik er weƫiig van wordt cq beroerd. Met floradix tabletten geen last, maar bij deze op recept dus wel.
Dat schijnt wel een bekende bijwerking te zijn. Mijn gyn gaf aan dat het weinig zin had voor mij om ze te nemen omdat ik er nog misselijker van zou kunnen worden (ik had HG en lag in het ziekenhuis wegens het overgeven en uitdroging). Floradix ging wel iets beter, maar wel goed gemengd met appelsap oid.
Weet nou niet of het bij mij komt van die pillen of van de buikgriep? Vandaag voel ik me eigenlijk wel weer beter, heb de pillen nu 2 dagen laten staan. Ga het tzt weer eens proberen. Als het weeiige gevoel terug komt ga ik maar aan de appelstroop ofzo, want de bijwerkingen zijn erger dan de kwaal!