misselijk van tandpasta

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door han5, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. han5

han5 Lid

3 mei 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het onderwerp zegt het al, ik word erg misselijk en moet ook echt overgeven, wanneer ik mijn tanden poets en/ of mijn mond spoel. Ook van 'frisse' snoepjes en kauwgom wordt ik misselijk.
    Dat is niet heel handig, want ik wil toch wel graag mijn tanden poetsen.....
    Heeft iemand een idee..?

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ik heb het helaas ook.. Al een week of 4 sta ik continu te kokhalzen als ik m'n tanden poets!
    nu doe ik het nog maar 1 keer per dag.. Tenzij m'n tanden vies voelen, dan poets ik nog een keer zonder tandpasta.
    ik kan er ook echt niet tegen maar zou niet weten wat je eraan kunt doen helaas..

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Andere tandpasta? Je hebt er ook die minder 'fris' zijn. Of desnoods een kindertandpasta gebruiken.

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ik had het ook!! Moest kokhalzen (en daarna dus standaard overgeven) door het uitspugen van wat ik in mijn mond had na het tandenpoetsen.

Hier had ik vooral s'avonds last van! Dus s'morgens goed poetsen, elektrisch! En s'avonds keek ik vaak hoe ik me voelde! Als ik al te misselijk was, dan poetste ik ze niet of alleen zonder tandpasta. Anders met tandpasta.

Ik dacht.... dan maar zonder tandenpoetsen naar bed. Dat zuur van het overgeven doet je tanden vast ook geen goed ;)

Sterkte!

5. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    ik heb de eerste maanden gepoetst met kindertandpasta

6. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) ik had dat ook..maarja, moest toch mijn tanden poetsen.
    Ik heb geen oplossing gevonden.

7. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Ik ben nu 27 weken zwanger en heb het ook nog steeds iedere morgen. gelukkig niet overgeven alleen kokhalzen, maar heb ook al verschillende tandpasta's gebruikt. Maar niks helpt.

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Ik heb het ook gehad tot een paar weken terug, ik poets gewoon met kindertandpasta, die zijn lekker zoetig!!! en dat helpt bij mij echt, hoef niet meer te kokhalzen/spugen.
    Ook aan de tandarts gevraagd en die zei als je daar wel mee kan poetsen gewoon doen, beter iets dan niets... vooral omdat je gebit al wat te verduren heeft....

Deel Deze Pagina