Hey dames, Had vannacht zo een erge last met mijn ademhaling had echt het gevoel alsof ik niet kon in ademen dat het vast liep zeg maar en echt pas na een paar x proberen kreeg ik weer adem binnen en dit de hele nacht door overdag heb ik er geen last van gehad en enorme dorst en droge mond terwijl ik dit ook nooit heb en heeeellee vage/rare dromen. Herkent iemand dit nog meer? Hoort het erbij of is er wat anders aan de hand?
geen idee maar ik zou wel even de huisarts bellen wat het kan zijn want klinkt toch wel een beetje eng had je geen last van een druk op je borst ??? groetjes
Wil je niet blij maken met n dooie mus natuurlijk maar ik zelf had dit ook al voor mn NOD en nu nog steeds en zwanger.. Maar kan ook heel goed gewoon hyperfentilatie zijn natuurlijk.
een dag voor mijn NOD had ik rare dromen. de dag ik de test deed had ik naast de rare dromen (vooral levendig) ook erg last van zweten. werd helemaal bezweet wakker (en ik slaap met mijn raam altijd open) wat jij zei over kortademig, droge mond/keel en nare dromen. had ik afgelopen precies zo. Was beetje ingedommeld en schrok wakker van de droom. vervolgens had ik het benouwd, niet onwijs maar beetje als of ik ipv 100% lucht binnen kreeg het nog maar 50% was. ook die droge mond/keel. zelfs met water drinken kreeg ik dit niet weg :S was heel apart maar staat me wat bij ik dat met mijn dochtertjes zwangerschap ook heb gehad
Ja percies wat je zegt alsof je niet genoeg lucht binnen krijgt. Ik ben nu 4w3d en heb het nu niet meer gelukkig.
Heb met lopen snel buitenadem en droge mond ook ook snachts Nare dromen niet maar volgens mijn is dat een kwaaltje dromen.
Ik heb dat zenuwachtige, gejaagde gevoel sinds bijna een week voor NOD. Ik werd er helemaal tureluurs van in het begin, voelde inderdaad alsof ik tegen hyperventilatie aan zat/zit soms. Voelt je hart tekeer gaan en je ademhaling sluit zich erbij aan. En als je erop gaat letten.... dat helpt niet natuurlijk. In combi met rare pijn in eerst vooral in 1 borst dacht ik minstens dat mn einde naderde: borstkanker, hartaandoening. Ja, je gaat je de gekste dingen in je hoofd halen als je ... snachts wakker ligt. Maar het werd al snel duidelijk: een heel rijtje symptomen. Die onrust/ hartkloppingen/ ademnood, borstklachten en wakker liggen had ik bij de eerste zwangerschap ook. Het is niet mn einde dat nadert. Ben gewoon zwanger