Tja, de titel zegt het al, ik moet geduldig wachten. (Dat is erg moeilijk) Iets meer dan een week geleden ben ik een aantal dagen misselijk geweest, ook had ik last van mijn buik en had en heb ik slapeloze nachten. Ik dacht zelf aan een innesteling. Nu is vandaag mijn nod dag. Vanochtend vol goede moed een test gedaan en helaas......negatief. Maar......ik ben nog niet ongesteld geworden. Zou het kunnen zijn dat het HCG nog niet hoog genoeg is? Begin januari ben ik gestopt met de pil, na 6 weken nog niet ongesteld en dacht laat ik eens testen, toen was ik zwanger, helaas was dat een miskraam. Ik kreeg pas na meer dan 6 weken symptomen. Nu heb ik last van vanalles en is de test negatief. Ik snap er niets meer van. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hallo Truusje, Wat jij nu hebt had ik vorige maand ook. We waren voor het eerst bezig met oefenen en ik voelde me de week voor ongi zo moe en had echt verschrikkelijke last van mijn borsten en buik. Ik werd toen 4 dagen later ongesteld terwijl ik normaal altijd een regelmatige cyclus had. Nu zit ik weer in de 2e ronde. Ik had afgelopen donderdag mijn ei sprong. Net op de wc een beetje bloed verloren helderrood en was echt bijna niet met het blote oog waar te nemen. Maar ik hoop nergens op deze maand. Ik heb me voorgenomen er gewoon vanuit te gaan dat ik over 2 wkn ongesteld ga worden. Ik hoop voor jou dat de test positief is over een paar dagen! Het HCG kan idd nog te laag zijn dit hoor je zo vaak. Succes, Groetjes Luna
Het kan inderdaad zijn dat je nog te weinig HCG hebt ik teste bij mijn eerste ook laat positief, maar het kan ook dat je lichaam nog een beetje van slag is maar ik hoop natuurlijk op een laag HCG gehalte want dan kan je hopelijk snel positief testen hahaha X Bride
On gek van te worden, toch? Ik heb vanochtend (weer) negatief getest...aantal dagen geleden ook al. Morgen is mijn NOD. Mijn lichaam gaf/geeft ook symtomen die ik eerder niet heb gevoeld. Zou het dan allemaal 'tussen de oren zitten.' Ongelooflijk, toch? Jij succes! Groetjes, Lola2
Mijn banner zegt genoeg... Sh*tteboel. Jij ook nog veel succes Truusje! Hopelijk leggen we in mei een heel mooi ei! (dat gewoon een paar maanden in zijn/haar nestje wil blijven liggen).
Dat is balen Lola! Ik had vanmorgen bij het afvegen wat bloedverlies, ik ga er van uit dat dit doorzet Het is zeker te hopen dat we in mei allemaal een heel mooi ei leggen!
Sh*t voor je, Truusje! Maar we gaan gewoon met frisse moed weer door. Succes en ik zal je vast wel tegenkomen hier op het scherm! Lola2 (die van de zon geniet!)
Jammer Truusje. Altijd weer een teleurstelling als je ongi toch nog komt. Succes de volgende ronde. Dit topic doe ik op slot. Groetjes, Elvira (moderator)