Dag dames, Even een vraag, ik heb over 3 dagen me NOD, maar ik heb nou sinds 2 dagen echt gloeiende wangen, lijkt wel of ze in de fik staan! Ze voelen niet echt heet aan, maar van binnenuit voelt het zo. Nog meer dames die hier last van hebben gehad? Groetjes Amanda
Hoi Amanda, Ja had ik ook toen ik zwanger was, voordat ik zelfs wist dat ik zwanger was eigenlijk! Het viel me toen op, omdat ik dat echt nooit heb. Ik bloos ook nooit en toen had ik echt van die rozige wangen.. Ik hoop dat het een goed teken is voor je! Succes.. Roosje
Hoi Roosje, Ik hoop het ook, ik had van deze site die matcare midstream testen besteld, maar helaas tot nu toe negatief. Ik voel ook de ms weer opkomen. Nou ja dan op naar volgende ronde.... Bedankt voor je reactie! En ook jij veel succes! Groetjes Amanda
ik heb het nu ook een paar dagen al kijk ik in de spiegel rode wangetjes hihi vooral later op de dag x
hoi meiden, herkenbaar. Ik liep dinsdag met mijn moeder door de stad en het was toen nog helemaal niet zo'n lekker weer. Na 1 uur was ik zo moe dat ik bijna niet meer verder kon winkelen en ik had het zo heet dat ik in mijn t-shirt met korte mouwen rond heb gelopen de hele dag. Iedereen had winter of regenjassen aan! En ze keken me aan alsof ik gek was. Mijn moeder vroeg "heb je nu al last van opvliegers? dit is niet normaal hoor". Nu nog steeds bij de lichtste inspanning al een rode kop. Over 7 dagen kan ik testen. Dan zullen we zien waar het aan ligt. Liefs LUna
Heel herkenbaar, ik heb ook bij een lichte inspanning al een enorme gloeiende wangen. Stond er vanochtend ook mee op.Het voelt ook echt gloeiend, terwijl ik het zelf dan soms koud heb. Ge volgende week testen.