Hallo allemaal, Ik moet het zoals de titel al zegt even van me af schrijven want ik ben me zelf helemaal zot aan het maken! Dit is onze 3de ronde na een vmk in oktober. Ik heb deze rond ook de cb digitale ovutesten gebruikt. Deze waren positief op 1 en 2 januari, dag 16 en 17 van mijn cyclus. We hebben geklust op dag 6, 9, 12, 16 en 17. Nu heb vanaf 2 dpo wat klachtjes zoals zere (.)(.) en buikpijn. Ik dacht eerst dat het gewoon van mijn eisprong kwam. Nu worden deze klachtjes alleen erger! Op 6 DPO kreeg ik 's avonds ineens felle ongikrampen, het duurde maar een 1,5 uur en werd dan milder maar bleef wel nog de hele avond nazeuren. OP 7 DPO ook tegen de avond weer eventjes van die vervelende krampjes maar maar een half uurtje ofzo. Mijn borsten zijn zachter en gevoeliger dan anders en voelen naar mijn gevoel ook voller. Manlief merkte ook spontaan op dat ze precies gegroeid zijn. Ik blijf nu met zo'n licht zeurend gevoel in mijn baarmeoder zitten. Het is niet echt pijnlijk maar ik merk toch duidelijk dat ze er is Ik krijg geregeld het gevoel alsof zowel in mijn baarmoeder als in mijn borsten met fijne naaldjes aan het prikken zijn, maar het duurt nooit niet lang. Verder ben ik wat gecontipeerd en heb ik gewoon na mijn eisprong weinig of geen afscheiding tot aan mijn menstruatie. Nu dus wel, ik verlies constant wat wittige afscheiding die soms echt creamy is maar daarstraks was het echt rekbaar slijm, maar dan wel wittig ipv doorschijnend zoals bij mijn eisprong. Uit nieuwsgierigheid probeer ik ook af en toe eens te voelen hoe mijn baarmoedermond aanvoelt in verschillende stadia van mijn cyclus. Die zit op dit moment erg hoog en voelt vrij hard en gesloten aan. De laatste dagen ben ik ook erg moe. Ik slaap op zich wel goed, maar toch geraak ik precies niet uitgeslapen en mijn ogen jeuken met momenten enorm. Ik zit nu op 8 dpo en het is nog zolang tot mijn nod (volgende week woensdag). Al die kleine dingetjes die ik voel doen me zo hopen dat het deze reek raak zal zijn, maar ik ben oooh zo bang voor de teleurstelling als het niet zo is. Sorry voor mijn geklaag en gezaag hier, maar ik moest het eventjes van mij afschrijven.
Spannend zeg! Kan me voorstellen dat de tijd voor jou niet snel genoeg gaat, klinkt goed allemaal. Hier van je afschrijven kan lekker therapeutisch werken Nog even geduld dan weet je het, ik duim voor je!
Ja het helpt wel om het eventjes van me af te schrijven. Tegen mijn man kan ik er niet over beginnen want dant begint hij weer te zagen dat ik er teveel mee bezig ben. Is misschien ook wel zo, maar hij heeft makkelijk praten natuurlijk, hij voelt het allemaal niet! En dan ben ik net nog een aantal dingen vergeten op te schrijven bedacht ik net Mijn humeur zit ver onder 0 de laatste dagen. Bij het minste jaag ik me op en manlief kan niks goed doen ocharme. Daarstraks tussen 2 huisbezoeken in begon ik spontaan te wenen en ik weet nog altijd niet goed waarom eigenlijk Ik ren me ook rot naar het toilet, zoveel plassen! en ik drink toch niet abnormaal veel denk ik. Achja het zullen wel de hormonen zijn zeker, alleen is de vraag welke haha die van ik moet ongi worden, of die van er komt iets anders aan. Ik hoop natuurlijk op het 2de
Hoi, ik startte 10 minuten na jou een zelfde topic... Vervelend is het gevoel he! konden we de komende dagen maar wat sneller laten gaan.
Ja dat wachten is er echt teveel aan! pfff ondertussen nog serieuze hoofdpijn bij gekregen en een stomme stoot uitgezet! Ik ben achterover gekiept met mijn bureaustoel. Nu maak ik me natuurlijk zorgen of dit al dan niet kwaad kan voor een eventuele prille zwangerschap
en vandaag een positieve test in handen (allez 2 eigenlijk). Mezelf toch niet zo gek gemaakt precies. Nu hopen dat het deze keer beter afloopt
oooohhhh gefeliciteerd!!! heb je een foto van je test!! Mijn duimen draaien een slag in de rondte dat alles goed gaat deze keer!!
bij deze de testjes Ik maak me alleen zorgen omdat ik weer van die buikkrampjes en lage rugpijn heb. Zowat ongi achtig. ik hoop echt dat het niet weer misloopt