Wat ik me afvraag is, hoe doen jullie dat 's nachts? Dragen jullie dag en nacht een bh met zoogcompressen soms? Of trekken jullie regelmatig iets schoons aan? Blijft het bij zo nu en dan een ongelukje of blijft de boel constant lekken? Heeft iedereen er eigenlijk 'last' van? Ik heb geen idee wat me te wachten staat dus ben erg benieuwd naar de reacties.
ik had dit heeeeel vroeg bij men meid ! en ik moest met goed aandrukkende sportbh en zoogcompressen slapen en ze snachts nog 1 of 2 keer veschonen anders lekte heel men bed nat ! het liep er echt uit !
Bij mij is een shirtje aan 's nachts genoeg. Zodra ik dat niet aan heb, gaat de boel lekker. Overdag is het meestal niet zo erg en blijft het bij af en toe een ongelukje.
vannacht voor het eerst nat shirt... verschoon me gewoon, bij ons meisje was het soms doorgelekt tot op het bed, maar dat droogt gewoon op. Legde een handdoek wel eens onder me. Kan niet goed slapen met bh aan, maar toen ik stuwing kreeg na de geboorte helaas moest het wel hahahah met 2 compressen erin.....
oeh ik ben ook wel benieuwd of het überhaubt bij iedereen gebeurd ik nu 31 wkn en nog nergens last van...
Ik werd vanmorgen dus wakker met voor het eerst een klein droog plekje in mn shirt, maar dat was alles. Ik heb wel meteen zoogcompressen in huis gehaald voor het geval dat....( ik dacht trouwens dat dat standaard in het kraampakket zat, maar niet bij mij dus )
Dit is ons derde kindje en de eerste keer dta ik nog geen lekkende borsten heb. Bij de vorige keren deed ik gewoon die zoogcompressen in.
en dan 's nachts een sportbh aan ofzo, waar je die compressen in deed? Of gewoon een strak hemdje? Het lijkt me helemaal niks om in een bh te moeten slapen namelijk.
Bij mij is t sinds een week maar dan nog btje doorzichtig vocht en paar druppels verdeelt over de dag dus was mijn bh vaak
Bij mij startte het vanaf week 8 al!! Ik heb gewoon heel de zwangerschap met bh geslapen en zoogcompressen. Het vermeerderde ook met de week, op het eind werd ik kletsnat wakker 's nachts omdat het teveel was voor de compressen
Bij mijn eerste heb ik dit nooit gehad. Volgens mij hoeft dit ook helemaal niet (meen ik me van toen te herinneren; heb het toen gevraagd aan de vk). Dit keer een dikke week terug ineens een nat hemdje 's nachts en nu wel vaker het gevoel van een toeschietreflex - alsof mijn borsten vollopen -, maar niet echt lekken.
Hier denk k een stuk of 10 keer gehad dat ze een paar druppels lekten.. Best raar, ze lekten altijd tegelijk maar echt heel af en toe.. nu al 3 weken niet meer ofzo. Volgens mij hoeft niet iedereen dit te krijgen..
Bij mijn eerste nooit gehad en nu denk ik vanaf n week of 28. Omdat de aanhechting met mijn ribben (spier) gekneusd is is t dragen van n beha erg pijnlijk :x dus 's avonds en 's nachts gaat hij ook asap uit!! Overdag heb ik compressen en voor de nacht ben ik nu bij lilly padz uitgekomen. Best prijzig maar voor mij de uitkomst van de eeuw want werd steeds in de nacht wakker omdat ik t koud had van mijn lekkende tepels, het bed werd er gewoon ook hartstikke vies van en ik moet al zo vaak plassen dus vond t wel genoeg zo ze hechten zich dus aan je tepels en werken bij mij prima, niet iedereen is er tevreden over volgens mij. Succes!
Vanaf zo'n 20 weken ontzettend lekkende borsten!! Nou ja... borsten, eerst was het voornamelijk 1 borst. Overdag compres erin, 's nachts eigenlijk niets. Zoals iemand al eerder zei, ik leg soms een handdoekje thv mijn borsten 's nachts en slaap altijd met een t-shirt. Zonder t-shirt ga ik lekken Slapen met een BH is geen optie, voel me dan super benauwd op een of andere manier... Sinds een paar weken lijkt het dweilen met de kraan open hahaha Nou ja, zo erg nog net niet maar pfff wat een productie!! Volgens mij ook last van wat ze noemen toeschietreflex?? Nou ja, heb er gelukkig niet heel veel last van. Het is een beetje dagelijkse routine geworden met de compressen
Hier begon het met een week if 15 bij alle kids. Na 30 weken had/heb. Ik cobstabd compressen nodig en s nachts leek ik vaak door de compressen heen.