Ze hebben inderdaad niet getest op zwangerschap. Mijn huisarts gaf me de info mee dat ik zelf maar een test moest kopen want dat was goedkoper dan wanneer ze het via het bloed zouden gaan nakijken. Loop er ook al een hele tijd mee, dus ben het nu wel een keer zat eindelijk...
Hier begon het ook in week 6 en heeft geduurd tot week 13. Nu alleen nog last van als ik een bepaald iets gegeten heb wat verkeerd valt, maar dat is niks vergeleken bij voorgaande weken hoor
Ik had hyperemesis gravidarum, extreme zw.misselijkheid dus. Begon bij 5,5 week (24/7 incl 5-8x per dag braken) en zwakte af rond week 28. Toen wel nog misselijk maar niet meer zo erg en ook minder braken, max 3x per dag. Toen begon het weer erger te worden met 34 weken en heb met 38 weken precies een geplande keizersnede gehad, braakte voor het laatst op de operatietafel.... Heel, heel erg vond ik het, heb ook heel vaak gezegd: dit NOOIT meer.... maar ja, alles vergeet je in de loop van de tijd dus wie weet... volgende keer beter hoop ik dan maar
mijn moeder zei altijd de dag nadat we je gemaakt hadden wist ik al dat ik zwanger van je was. ik dacht altijd dat is onzin dat kan niet. De dag nadat we onze zoon hadden (gemaakt) kreeg ik een gevoel, ik wist zeker dat ik zwanger was! de eerste 2 weken na de sex was ik heeel misselijk altijd om hetzelfde tijdstip en heel moe. ik heb een week voor dat ik kon testen getest en die was hartstikke positief en daarna ging de misselijkheid ook weg en had ik de hele zwangerschap nergens last van! mijn moeder leeft niet meer, en ik weet zeker dat dat haar manier was om te zeggen meis je bent zwanger en toen ik eht eenmaal wist was het goed. ik wil langzaam weer met mijn vriend gaan praten over een 2 de kindje maar hij wil hier nog niks van weten Hij weet niet of hij nog wel een 2 de wil. als we er voor gaan word dat pas volgend jaar want ik wil ze niet zo heel kort op elkaar mijn zoontje is nu anderhalf, de 2 de mag komen als rick 3 a 3 en een half is. maar stiekum wil ik het nu al.
nr 1: week 6 tot week 40 nr 2: week 4 tot week 40 nr 3: week 6 tot week 40 nr 4: week 5 tot heden alleen in mindere mate dan vorige keren, toen heb ik tot het eind overgegeven.. en nu alleen de eerste maanden
1e zwangerschap: niet misselijk 2e zwangerschap: misselijk van bepaalde geuren, vanaf week 3 t/m week 14 ongeveer 3e zwangerschap: niet misselijk 4e zwangerschap: constant misselijk vanaf week 7 t/m week 18 (medicijnen gehad, viel enorm af)
Poeh dan heb ik heel erg veel geluk geloof ik, bij mijn eerste zwangerschappen niet misselijk geweest en nu alleen van de geur van het vlees van de honden, maar goed dat stinkt echt heel erg
Bij mij begon het met 5 a 6 weken, eerste twee weken extreem niks binnen kunnen houden en nu 9+3 dagen wordt het elke dag minder als ik maar niet teveel in een x eet. Was woensdag naar de pizzeria nergens last van maar de volgende dag weer niks binnen kunnen houden... soort van terugslag
ik schreef eerder met 6weken dat was nummer 2, nr 1 nauwelijks misselijk en nu bij nummer 3 ben ik nu al vreselijk misselijk nog net niet overgeven
ik werd "wel es" misselijk vanaf week 8...maar nooit zo erg dat ik moest spugen...meestal na wat drinken/eten was het weg...denk dat ik voor het laatst misselijk was rond week 12
Vanaf week 5 t/m heden (29ste week) misselijk met een ontmoeting met de toiletpot beperkt tot 1 x per week.
Bij mij begon het in week 6 en heb er nog steeds last van. Heb nu een emesafene gekregen van de ha en dat helpt goed moet ik zeggen!
Ben net zwanger maar kan het nu al merken. Misselijk is een groot woord maar wel vlagen van misselijk gevoel en als je wat eet wordt het minder of is het weg
Ben al de hele week misselijk, niet zo erg dat ik moet overgeven, maar heb het behoorlijk moeilijk om eten binnen te krijgen, echt geen trek, dus ben benieuwd hoop niet dat het nog veel erger word haha.
Begon bij mij ook rond de 6-7 weken, helaas nu nog veel misselijk. Hoop dat het snel afneemt, samen met de vermoeidheid!