Hier begon het ook met 6 wkn en heeft tot ong. 13 á 14 wkn geduurd... Ik hoefde niet te braken, alleen heel veel eten. Haha, dat steelde de honger!
Hier misselijk voordat ik wist dat ik zwanger was. (daardoor wist ik het dus) Wel helaas misselijk gebleven met overgeven tot week 14
Met onze eerste misselijk vanaf week 5 tot week 16 met overgeven en alles erbij .... En nu vanaf week 4 misselijk overgeven vanaf week 5 en nu nog steeds :S
bah! tis 4 uur s nachts en ben al een uur wakker...mega misselijk ben al vanaf week 6 af en aan misselijk maar nu ineens s nachts! maar ook honger! heb net maar was appelmoes gegeten...hopelijk kan ik de slaap nog vatten zo! zo moest ik ff kwijt...
Hey liz heb je nog een beetje kunnen slapen?? meiden, ik ben zooo benieuwd of het bij ons in 1 keer raak mag zijn, ik ga zondag een test doen, .. ik hoop dat ik niet al te misselijk zal worden aangezien wij 10 september trouwen, en ik er wel helemaal van wil genieten, van zwanger zijn en het trouwen natuurlijk!!!! Nog tips voor als je echt heel misselijk bent? Niet dat ik dalijk in het stadhuis ..... hahahah
heel slecht geslapen...moest nog overgeven vannacht ben nu supermoe..dus ik maak er maar een rustig dagje van.. de enige tip..wat bij mij wat helpt dan is: kleine beetjes eten..meestal gaat de misselijkheid dan wel wat weg..en niet te vettig eten..hoewel ik af en toe een vet patatje speciaal echt niet kan laten staan hoor! hihi.. verder zeggen ze in de ochtend voordat je opstaat een crackertje of kaakie eten.. ik had vannacht een kaakie op maar die ging er 10 minuten later net zo hard weer uit
Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt!!! Ben je vrij vandaag? Dan kun je lekker je eigen ding op je eigen tempo doen! Thanks voor de tip! Hopelijk ga ik het niet nodig hebben, maar ga het zeker onthouden! Loop nu 1000 keer op een dag naar het toilet.. hahahah
zo zie je maar aan de reactie's dat het bij iedereen heel erg verschilt ik was misselijk vanaf week 10 tot de bevalling zelf tijdens de bevalling moest ik nog spugen en daarna was het over toen ik me meisje in me armen had was ook 12 kilo afgevallen tijdens me zwangerschap iig veel succes dr mee xx
Ik ben nu 6 weken zwanger en heb ( nog ) niet echt last gehad van ernstige misselijkheid. Wel 's ochtends beroerd, maar niet bepaald misselijk. Heb nog maar 1x overgegeven in de 4de week, maar dat was denk ik de stress die ik had - toen ik mijn vriend moest vertellen dat ik zwanger ben.. Zou het bij mij nog komen of zou ik gewoon lucky zijn? xxx Sill
@just me, hoefde niet te werken vandaag dus rustig aangedaan..net een tukje gedaan van anderhalfuur was zo gaar...maar ben nog steeds gaar heel veel succes he! @sill, dat kan nog komen hoor..maar hoeft ook niet extreem te zijn...ik ga ook niet elke dag over mn nek hoor...en ben ook niet elke dag kotsmisselijk..de ene dag meer dan de andere dag! maar hoop voor je dat je gewoon geluk hebt! zo misselijk zijn bijna elke dag is ook niks!
bij mijn eerste was ik van week 6 tot week 9 kotsmisselijk, en het heeft tot week 20 geduurd voor het helemaal over was, dus ik hoop dat het me nu een beetje bespaard blijft, ik voel me nu ook compleet anders als bij de eerste, dus wie weet!
Ik was van mijn dochter vanaf week 6 tot en met mijn zwangerschapsverlof misselijk. En dan elke ochtend overgeven en misselijk blijven en soms nog overgeven tot in de middag. Na de middag was ik ineens niet meer misselijk. Pff, als ik daar aan terug denk....
ik ben in de 2de week 24 uur per dag misselijk geworden en ben dat nu met 16 weken nog steeds ben zwanger van een tweeling en dan kan(hoeft niet) het wel eens langer duren zei de arts erg vervelend allemaal, kan ook moeilijk overgeven doordat ik een maagband heb en moet echt wat meehelpen soms anders blij ik erin heb erg veel last van luchtjes kan niet tegen de lucht of het idee van kaas, pasta pizza e.d. en de lucht van bbq moet ik ook van spugen gelukkig gaat het drinken nu wel beter want was richting uitdrogen aan het gaan
Vanaf week 7 en zit nog te wachten op het keerpunt. Ben nu in de 15e week. Moet echt veel overgeven, maar heb HG. Hoop dat het ieder moment over kan zijn. Over 3 weken ga ik trouwen, namelijk.
hier ook nog elke dag misselijk en elke dag wel een keer overgeven..avondeten hield ik gister ook niet meer binnen..ben benieuwd hoelang het gaat duren..
Bij mij begon het in week 3 dus voordat ik getest had tot zon 14 weken, was het 24 uur per dag maar hoefde niet over te geven. Ook medicatie gehad ervoor.