misselijk? vanaf welke week ongeveer?

Discussion in 'Zwangerschap' started by zogezegend, Jan 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shay01

shay01 Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,628
    0
    0
    vanaf 6 weken begon ik misselijk te worden en in week 7 ging ik spugen en zit nu alweer op 12 weken en nog totaal geen betering...lijkt eigenlijk alleen maar erger te worden want kan nu ook geen drinken meer binnen houden...

2. strom23

strom23 Actief lid

Feb 29, 2008
    292
    0
    0
    ik ook vanaf 6 weken misselijk als de pest... deze week ( week 11) ineens een stuk minder... hoop dat alles nogwel goed is.. maar ben blij dat ik me een stuk beter voel!

3. camuh

camuh Actief lid

Dec 30, 2008
    113
    0
    0
    Ik ben helemaal niet misselijk geweest. Ik was het wel zat dat mensen steeds vroegen of ik geen last had daarvan. Dus toen ben ik gewoon gaan antwoorden (op al dat kwaal vragen trouwens): ik ben zwanger, niet ziek! Wees blij dat je je niet ziek voelt!

4. xlns

xlns Actief lid

Dec 20, 2007
    423
    0
    16
    Bij mij kwam de misselijkheid pas rond week 8, echt iedere dag van s morgens vroeg tot s avonds laat alleen maar misselijk. Dit bleef tot week 22 en nu heb ik alleen nog van die plotselinge momenten dat ik ineens moet overgeven, maar de misselijkheid is gelukkig eindelijk weg.

5. Niet meer actief

Bij de 1e zwangerschap vanaf week 6 totaan de bevalling (en ook elke ochtend over moeten geven). Bij deze zwangerschap 1 week voor NOD, en dan de hele dag door en helemaal niks binnen kunnen houden. Dankzij de Emesafene gaat het nu beter.

Misschien komt de misselijkheid en/of overgeven ineens binnenvallen. Ik hoop het niet voor je! ;)

Van harte met je zwangerschap!

6. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

7e week nu bijna voorbij, vanochtend voor het eerst misselijk, vooral toen ik het kattevoer rook, even blup in de wc, daarna voelde ik me gelukkig steeds beter.

7. Niet meer actief

Nou moet ik zeggen dat kattevoer ook wel enorm kan stinken hoor! (en wat kan spugen soms opluchten hè?)

Ik hoop niet dat je zo ziek wordt als bij je 1e zw!

8. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

Nov 28, 2008
    309
    0
    0
    ik zei in week 8 goh ik voel helemaal niks niet misselijk alles goed.
    de volgende dag was ik dood en doodziek.
    dit bleef tot week 13, en ik dacht echt dat ik 9 maanden ziek zou blijven. nou zo snel het kwam, zo snel ging het ook weer weg haha
    het gaat nu eindelijk wat beter.

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik werd rond week 8 echt misselijk...maar vanaf week 12 begon ik pas met overgeven..niet te weinig ook :oops:

Nu is het vanaf week 16 al bijna niet meer...heel af en toe in de ochtend...maar dat is te verwaarlozen!

10. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Ik ben vorige week begonnen met vlagen misselijkheid. Kokhalzen doe ik al vanaf het begin (zelfs toen ik het nog niet wist). Gister heb ik voor het eerst boven de emmer gehangen, maar er kwam alleen wat gal, vanmorgen hetzelfde. Vind het smorgens niet eens zo erg, maar die vlagen de dag door, poeh. Tja het hoort erbij en sommige hebben gewoon mazzel :D

11. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Beide keren megaziek en misselijk vanaf week 6/7 tot ongeveer week 16.

Share This Page