Wie kan mij hier mee helpen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Missy20, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik zit met het volgende :

Ik ben 26 December 08 voor het laatst ongesteld geweest voor ongeveer 2 daagjes. Dit was heel vreemd heb namelijk normaal gesproken gewoon een volle 3-5 dage lange menstruatie.

Ik dacht eerst bij mezelf, oh het zal wel! Ben gewoon aan het menstruweren en misschien is het deze maand wat minder als normaal.
    Maar ik vond allemaal sliertjes tussen mijn maandverband en wat bruin/Rose bloed.

Ik heb 05-01-09 seks gehad met mijn mannetje, en de dag erna had ik bloedverlies. Ik dacht eerst misschien komt het omdat het er wat te ruw aan toe is gegaan maar ik vloei nog steeds tot de dag van vandaag.

Nu heb ik 2 testjes gedaan, waarvan de 1e test negatief, en de 2de test eerst twee | | aangaf en daarna een streepje verdween.
    Heel raar, het leek wel alsof er een rosegloedje over het testje heen ging.
    Naar een paar seconde zag ik alleen een Kronkelig streepje. wel een recht streepje maar met een kronkeltje.

Nu dacht ik misschien, is dit niet een innestelingbloeding of iets, of een bloeding vanuit de baarmoedermond?

Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt, en bleek achteraf gewoon zwanger te zijn.

Daarnaast ben ik vervelend misselijk, heb ik honger gevoel maar eet ik niks last van me darmen, en ontzettend moe.

Ik heb overigens geen buikrampen of pijnlijke steken..

2. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
  3. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Als ik jou was zou ik even langs de huisarts gaan.

4. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Thanks voor je antwoord,

Of het is misschien een ovuluatie bloeding geweest en een storing van de zwangerschaps test.

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Opnieuw testen of naar de HA gaan

Deel Deze Pagina