Ik ben er net vandaag achter dat ik zwanger ben. 12dpo Ik had hiervoor echt nergens last van maar het lijkt wel alsof mijn lijf nu weet dat ik het weet. Misselijk, soort van bandenpijn (drukkend trekkend gevoel rond baarmoeder en naar zijkanten toe). Duizelig. Rare stoelgang, ik poep juist meer dan normaal en veel gas. Nog geen last van mijn borsten gelukkig! Is dat normaal voor 12dpo?
Ik put vertrouwen uit jouw verhaal Merelfox Ik zit op 8 dpo en heb nergens last van. Ik heb rond menstruatie ijg nooit last van mijn borsten maar gezien ik dit bij iedereen lees die zwanger is ben ik gelijk bang dat geen last van mijn borsten hebben dus niet zwanger betekent. gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Ik had ook juist geen last van mijn borsten toen ik net zwanger was en net als jij last van mijn darmen. Herkenbaar dus!
Niet bij iedereen hoor! Ik had altijd tussen mijn eisprong en menstruatie last van mijn borsten en toen ik zwanger was had ik helemaal geen last van mijn borsten en dat begon pas toen ik 10 weken zwanger was!
ik had op 8dpo ook echt nergens last van. Het enige wat me opviel is dat ik normaal tussen eisprong en menstruatie gevoelige tepels had en dat dat dit keer niet het geval was. Dank je wel
Nou de borsten zijn sinds gisteravond ook begonnen hoor. Ik ging even douchen en zie opeens 3 mooie blauwe aderen over mijn borsten lopen. Eenmaal in bed voelde ik ze wel bij elke draai. niet superveel pijn maar meer als er druk op komt een beurs gevoel