Misselijk voor of rond eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door minime28, 8 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minime28

minime28 Lid

27 nov 2007
    39
    0
    0
    Hey

Wie is er nog meer misselijk rond de eisprong? Ik heb wel eens gehoord dat meer vrouwen daar last van hebben.

Ik heb vanaf eergisteren slijm en ik kan er steeds betere draden van trekken. Ben ik nu dan vruchtbaar? Ik ben erg misselijk en eet echt slecht. Alleen zo af en toe wel zin in zoet.

Wie herkent dit? En willen jullie de symptomen noemen die jullie ervaren zo voor de eisprong?

Thanks!

2. Madeliefje22

13 apr 2007
    50
    0
    0
    Hoi,

Herkenbaar. Ik heb vaak helemaal geen eetlust en enorm misselijk, soms ook echt het gevoel dat ik ieder moment kan gaan overgeven.

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik heb rond mijn eisprong altijd misselijk en duizelig en dan veel eten en dan juist niks heb deze eisprong alleen helemaal niks gehad....
    maar er zijn heel veel vrouwen die dit hebben k heb er pas ook een topiuc van geopend!

en mijn slijm dat weet ik niet daar let ik nooit op eigenlijk heb ovutesten.... verder weet ik het eigenlijk niet...

grtjess

4. minime28

minime28 Lid

27 nov 2007
    39
    0
    0
    Thanx meiden! Ik ga even je topic opzoeken, Cindy. Ik heb inderdaad ook soms hoofdpijn, maar ik weet niet of dit bij mn eisprong hoort. Ik heb over 4 dagen mn eisprong, maar voel me al zeker 2 dagen zo, is dat niet erg vroeg?

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nee is normaal ik heb het ook een weekje ongeveer

grtjes

6. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb het ook idd ,misselijk ,draaierig,,opgezette buik..harde buik..

ps
    ik heb nu vandag iets ontdekt wat ik nog net eerder heb gehad
    bij het plassen (sorry beetje vies) droop er een slinger slijm (zo leek het) mee,,zoals snot
    jaaaaaaaaaaaa sorry
    wat is dit weet iemand dit

7. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi,

Ik heb ook last van een misselijk gevoel rond/voor/na (?) mijn eisprong. Andere klachten kramp in mijn buik, opgezette buik.
    Draaierig soms ook inderdaad. Ehm ook cervixslijm.

Groetjes Vanilia

8. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    :)

Je bedoelt een soort van vlokjes in je urine? Denk dat het gewoon afscheiding is.

9. music4life

music4life Niet meer actief

nee nee geen vlokjes
    echt draden met afscheiding doorzichtig

10. minime28

minime28 Lid

27 nov 2007
    39
    0
    0
    ik heb dat ook, een slinger slijm, ik herken het! Maar dat heb ik maar 1x per dag, meestal 's ochtends. Ik heb het deze cyclus maar 2 dagen (achter elkaar) gehad, ik had het ook wel eens toen ik aan de pil was. Ik heb vandaag voor het eerst een ovulatietest gedaan, maar nog geen LH- piek. Mijn gynaecoloog zei dat ik op dag 12 ermee moet beginnen. Wel raar dat ik draderig, plakkerig en doorzichtig cervixslijm heb gehad, misselijk enzo. Misschien zijn mn vruchtbare dagen al geweest?

Duizelig rond mn ei heb ik deze ronde nog niet echt gehad.

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik zit al tijden op m'n ei te wachten, maar sinds gisteravond ben ik er ook misselijk bij...Ik hoop dat dit voor mij ook geldt!

12. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Heb ook mijn eisprong rond deze dagen, dat begint met krampen en slijm, dan roze slijm, en nu misselijk, zou niet weten op welke dag nu precies mijn eitje is gesprongen dus we vrijen gewoon elke dag!

Liefs Dib

13. minime28

minime28 Lid

27 nov 2007
    39
    0
    0
    Hoi Tezz, heb je al ovulatietesten gebruikt? Ik ben er vandaag mee begonnen. Ik voelde vorige maand duidelijk op wonsdagmiddag steken en op donderdagging mijn temperatuur omhoog.

Deel Deze Pagina