Heb vandaag NOD. Maar heb daarstraks negatief getest. Nu heb ik normal altijd wanneer ik ongeteld wordt redelijk veel witverlies. Toen ik net naar het toilet ging was het eerder gelig. Zijn er nog onder jullie die dit gehad hebben? of zou dit een teken van een eventuele zwangerschap kunnen zijn? Ik weet het het klinkt misschien raar dat ik zo hard op die dingen let, maar het viel me nu echt op.
heey .. ik zou nog eventjes 2 dagen wachten en dan nog is testen.. heb je voorderest ook nog zwangerschapstekens ?
Mmm.. Nou ik zou echt nog eventjes wachten .. doe je over 2 dage als je nog niet ongi bent nog een keer een test.. Je balkje staat ook op : over 1 dag mag ik testen.. Ik duim voor je!
Hey Dorientje, ik ga ook voor je duimen maar over dat gelige; dat heb ik normaal altijd voor mijn NOD en dat had ik ook toen ik zwanger bleek. Sucees!
Hey allemaal hallo allemaal Ik heb vandaag ook getest,kon niet wachten hij was negatief.Wel heb ik last van mijn borsten.en wat krampen in mijn onderbuik en een branderig gevoel bij mijn vagina . Ik hoop dat dit niet een teken is dat ik ongi moet worden. Succes allemaal Liefs maria
Ik had o.a. ook die klachten, hoop dat het voor jou ook raak mag zijn maar het kan beide kanten op natuurlijk...
Meid kan begrijpen dat je het een beetje eng vind maar wil je niet heel graag weten waar je aan toe bent dan? Succes in ieder geval!
Na hoeveel dagen was jou test positief.Ik hoop dat ik er niet te veel mee bezig ben,bang dat sommige klachten tussen mijn oren zitten. Bedankt voor je reactie. Liefs maria
JA .. Het is meer angst dat het allemaal fout gaat.. wil me proberen er niet all teveel op te focussen, het gaat wel ongeveer heb met me vriend afgesproken vandeweek even een test te doen.. ben benieuwd.. Hoe graag ik het ook wil .. het is moeilijk
Ik dacht ook het zit tussen m'n oren zo snel kun je toch niks voelen maar ik wist ook dat ik niet gek was, hahaha.... 1 dag voor mijn NOD heb ik getest... Ik wil je geen valse hoop geven je kunt natuurlijk ook gewoon ongesteld worden maar hou hoop en als het niet is gelukt probeer positief te blijven... Iedereen is er toch mee bezig zo aan het einde van je cyclus volgens mij kun je daar niks tegen doen!