wat moet ik nu doen of denken

Discussion in 'Miskraam' started by joel, Oct 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    hallo

ik ben was nu 5 weken zwanger maar gister zag ik met plassen wat bloed en in mijn ondergoed beetje rood slijm, maar mijn ondergoed was zwart dus niet goed te zien en heb niet goed in wc pot gekeken. en toen ik thuis was heb ik eigenlijk alleen nog maar wat bruine afscheiding gehad en urine is normaal allen zat het op de wc papier.
    mijn vraag is heb ik nu een miskraam of gewoon innestelbloed want de vk zei ook niet veel zinnings en moest anders morgen maar bellen.
    dat doe ik zowiezo omdat ik eerder echo wil moet eigenlijk de 15 de maar ga weekend weg en kan niet wachten tot dan.
    ik heb ook helemaal geen krampen gehad gewoon net als normaal maar dan met dat beetje bloedverlies.

hoop dat iemand een beetje kan vertellen wat het eerder is.

groeten joel

2. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi meid!

balen zeg... weet je wat het is, zoiets kan 2 kanten op gaan! ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had hetzelfde en bij mij is het helaas mis gegaan...
    maar... het hoeft ook echt helemaal niks te betekenen!! er is tegen mij in het ziekenhuis gezegd dat veel vrouwen bloedverlies hebben in het begin van de zwangerschap! ik had het toen ik 6,5 week zwanger was en ik kon meteen naar de vk voor een echo, hier was weinig op te zien omdat het nog zo pril was, dus moest ik voor een inwendige echo naar het ziekenhuis! ik denk alleen dat ze nu nog weinig voor je kunnen doen omdat je pas 5 weken zwanger bent, ik geloof dat ze bij 6 of 6,5 week pas een hartje kunnen zien... dus ik zou vragen of je dan een inwendige echo kunt krijgen! probeer je niet te druk te maken ook al is dat moeilijk, maar dat is ook niet goed!

succes meid!

liefs rebbel

3. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    ja meis het kan gewoon 2 kanten opgaan het kan innestelingsbloed zijn maar het kan ook een beginnende miskraam zijn. Sowieso zou ik de echo laten staan want veel eerder echo maken heeft geen zin want dan zien ze waarschijnlijk nog niets. Heel veel sterkte in deze onzekere tijd.

xxx joyce

4. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    dank jullie wel

hoop dat het goed zit had jij ook geen buikpijn dan omdat het bij jou ook zo ging

5. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    ik zelf heb een ma gehad geen buikpijn of bloedverlies gehad. de tweede keer een mk. ik heb paar dagen buikpijn gehad. toen dat over was kreeg ik een week later bloedverlies een week lang. Een week later echo bleek alles te klein en nog een week later was het in een keer uit mijn lijf verdwenen.

xxx Joyce

6. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    bij mij was het heel onverwacht op de wc een heel dun sliertje donker bloed,geen buikpijn, pas toen ik al wist dat het fout zat begon ik meer te vloeien en kreeg ik buikpijn! maar nogmaals! maak jezelf niet gek, je bent nog zo pril zwanger dat het ook gewoon innesteling kan zijn hoor meid! ik hoop dat je hier nog wat positievere reacties op krijgt! :)

knuffel rebbel

7. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Bij mijn eerste zwangerschap was bloedverlies bij 10 weken helaar het eind van mijn zwangerschap. Nu bij deze zwangerschap heb ik vanaf de 7 weken tot de 11 weken wel 3x bloedverlies gehad, en kijk eens naar mijn banner? Het gaat nu harstikke goed..

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Heel veel sterkte meid. Het kan inderdaad nog 2 kanten op. Het kan innesteling betekenen, maar ook het begin van een miskraam. Uit mijn eerste zwangerschap is een gezonde dochter voortgekomen en daarbij had ik geen tussentijdse bloedingen. Bij de daarop volgende zwangerschappen bleken bloedingen het begin van het einde. En bij een ander betekent een bloeding innesteling.
    Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid mag krijgen, want die onzekerheid is ook geen pretje.

Share This Page