misselijk? wanneer?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tamus, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomaar even een vraagje...
    Wanneer begint gemiddeld de welbekende misselijkheid als je daadwerkelijk zwanger bent :(:

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties
    ;)

2. Niet meer actief

wat ik weet is dat je misselijk kan zijn vanaf het moment dat je bevruchte eitje zich innestelt.
    En dus ook hcg aanmaakt. Om niet ongi te worden.

Wat ik mij heblaten vertellen is dat je misselijk kan worden van die aparte hormonen in een keer in je lichaam.
    Dus vanaf het moment dat je ze aanmaakt.

Succes!
    Kus Swiggy ;)

3. jessica84

jessica84 Actief lid

27 jun 2006
    111
    0
    0
    administratief medewerker
    den haag
    Hoi Tamus

Ik heb er nu ongeveer drie weken last van
    maar ook niet elke dat en ik weet pas sinds 2 weken dat ik zwanger bent daarvoor dacht ik dat ik griepje had
    dus het is idd heel verschillend ik hoop dat het je iets heeft geholpen sterkte meid.

groetjes jessica

4. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik denk niet dat iemand je hier een echt antwoord op kan geven! Ik heb geen last gehad van misselijkheid. De dochter van een collega, die een week korter zwanger is dan ik, is al 13 weken misselijk, kan voor vier uur geen normale maaltijd binnen houden.

Elke zwangerschap is anders en geen symptoom gelijk!

5. Dat geen elke zwangerschap gelijk is ben ik nu onderhand achter na het lezen van al deze berichten ;)
    Maar vroeg me af of het inderdaad een symptoom is wat pas na een paar weken om de hoek kwam kijken of dat sommige het al hadden in de eerste paar weken na bevruchting zeg maar :)
    Dus vaak nog voordat je een test hebt gedaan.

Voorals nog eet ik rustig mijn bammetje verder hihi!

6. Sanny

Sanny Niet meer actief

Bij mij begon de misselijkheid 1 week voor mn NOD. 3 dagen voor mn NOD was ik echt kotsmisselijk en toen heb ik maar een testje gedaan en ja hoor positief.
    En eet lekker je bammetje, ik ben nu al 6 weken misselijk en geloof me t is geen pretje.

7. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nou ik ben net zwanger en gisteren nog nergens last van maar ik durf mn hoofd niet naar beneden te houden.... zo gruwelijk misselijk!

Meld me dalijk ziek en ga lekker onder de wol, vanacht slecht geslapen enz voel me dus bagger maar ja hoort er soms bij zeggen ze.

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Is heel verschillend per persoon.
    De een is meteen misselijk en de ander de hele zwangerschap niet..

9. Amle

Amle Niet meer actief

Ik dacht dat ik gezegend was met geen misselijkheid. Dit had ik beter niet kunnen denken. Vanaf dinsdag heb ik nergens trek meer in. Gelukkig heb ik nog niet boven het toilet hoeven hangen, maar het is geen fijn gevoel :cry: . Ik hoop dat het snel voorbij is.....

Liefs Elma

10. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Had ik in het begin ook. Ik dacht, daar kom ik mooi door heen. Niet dus....Ik heb overal emmertjes staan en plastic tasjes bij me als ik weg ga.

11. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik dacht ook dat ik griep had.. nadat het twee weken had geduurd en ik ook al best wel lang over tijd was (realiseerde ik me ineens) dacht ik dat het wel eens een zwangerschap kon zijn. Dus ik wist het pas toen ik al 7 weken was.

12. sweetylove

2 nov 2006
    72
    0
    0
    maar als je niet misselijk bent dan heb ik dus gehoord dan maakt
    je lichaam minder van dat hcg hormoon aan..
    maar slaan die
    zwangerschapstestjes dan wel aan? of duurt dat dan langer
    voordat je een positieve test hebt..

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nou dat hoeft niet ik ben vandaag misselijk en 2 dagen terug nergens last van en toen al positief getest 2 dagen voor mijn NOD

14. sweetylove

2 nov 2006
    72
    0
    0
    oké dan wacht ik het maar rustig af tot mijn volgende
    menstruatie.. als die dan weer wegblijft ga ik wel weer een test doen..

gefeliciteerd nog trouwens :D

15. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    De eerste vier weken was ik een beetje "op de achtergrond misselijk" de afgelopen twee weken ben ik echt erg chronisch misselijk..Heb gelukkig maar één keer overgegeven..Toen ik slaapdienst had op mijn werk (dat was dus erg vervelend)...Ik had het eigenlijk niet echt door door de misselijkheid maar meer door de ongewoon pijnlijke borsten die ik had.

(en heb)

geniet van je bammetje! :)

16. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik heb helemaal nergens last van en ook niet gehad.

17. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem

Klopt vanaf dan kun je misselijk zijn maar gebeurd meestal niet. Ik had het zelf al met 4 weken(misselijkheid en overgeven). Maar het was bij mij allemaal ongeplant dus misschien had ik het ook wel eerder mijn misselijkheid

18. Hij heeft inderdaad gesmaakt... maar wel misselijk NA het eten.. net ook weer met het avond eten..
    Of heb ik gewoon teveel gebunkerd omdat het chinees was :)

maar goed te horen dat het zo verschillend is.. er is gewoon echt totaal geen pijl op te trekken dus!

19. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Mijn schoonzusje heeft nergens last van gehad. Is nu 30 weken zwanger en moest twee weken geleden in de trein ineens overgeven......heeft dat dus de afgelopen tijd pas....

Bammetje, goed idee!

20. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    hai, toevallig ben ik vanochtend voor het eerst kotsmisselijk mn bed uitgestapt..brrrrrr

liefs marit

Deel Deze Pagina