Kan de misselijkheid ook ineens weer weg zijn. Dat het bijvoorbeeld maar een weekje duurt of kan dat helemaal niet. Ik weet nog niet of ik zwanger ben maar was erg beroerd ongeveer een week lang. Nu nergens meer last van. Kan ook griepje zijn geweest hoor maar ik ben ff benieuwd of je dus ook maar tijdelijk beroerd kan zijn of dat het echt altijd weken (en bij sommigen zelfs maanden is). X Nikkie
ik ben nu sinds zaterdag misselijk (weet het vanaf woensdag). Kan niet langs een viskraam lopen, of langs een cafetaria, dan ren ik gewoon weg, met mijn hand voor de mond (kan het meestal nog wel binnenhouden) Zelfs het eten smaakt me niets.. eet erg weinig, in tegenstelling tot ervoor, heb snel een vol gevoel
ja ik wil ook wel weten of misselijkheid in een keer weg kan zijn. ben zaterdag ziek naar huis gegaan nadat ik 3 keer flink heb moeten overgeven, ben de rest van de dag misselijk geweest. gister was er niks meer aan de hand en vandaag weer een vol gevoel en spierpijn in mijn buik. als t goed is had ik vrijdag mijn innestelingsdag(volgens een berekening) mocht t natuurlijk raak zijn
Bij mij is de misselijkheid deze week echt begonnen. Heel vervelend Het is echt een heel gevecht de hele dag, ook omdat ik niet wil dat mijn collega's iets merken. Ik heb inmiddels door dat ik er minder last van heb als ik ongeveer iedere twee uur iets eet. Kleinere porties verspreid over de hele dag en geen vette dingen. X Lizzz
Ik heb er wel over gelezen dat sommige vrouwen misselijk worden en dan een tijd niet en dat het dan later nog weer terug komt... Dus wie weet
Nou ik vandaag weer zit weer te vechten op mijn werk, tja probeer het nog ff en anders dalijk weer met de auto en het nodige spuge naar huis. blegh dr is niks aan, maar ja t hoort erbij.
ik ben niet echt misslijk, maar wordt het wel als ik grote hoeveelheden eet. normaal kon ik echt flink bunkeren, maar nu dus niet. gewoon kleine beetjes om de paar uur.
ik was 2 dagen voor mijn nod al misselijk, wer ik s'nachts wakker om te plassen en was dan even 5 minuten misselijk
Ik ben nu 6 weken, en dacht eerst ook dit gaat wel goed. Op moe zijn na nergens last van. Nou ben ik gisteren dus de hele dag kotsmisselijk geweest. Vandaag ook niet echt optimaal. En normaal kon je mij wakker maken voor chocola. Nou ik heb 3 letters voor sinterklaas gekregen en moet er dus echt niet aan denken. Liefs mir.
Mijn VK heeft tegen mij gezegd dat, als je er last van krijgt, het meestal komt als je 6 weken zwanger bent.. Ik heb af en toe en beetje vlaagje van misselijkheid verder niet.. bij zwangerschap van merijn ook niet.
Hallo alle zwangeren, Vanochtend was het weer raak. Toen ik wakker werd erg beroerd. Kon nog een half uur blijven liggen (was ver voor de wekker wakker). Na het ontbijten weer wat beter. Later op mijn werk weer beroerd. Voel me lusteloos en niet echt fit. Ik ben zo moe niet normaal. Maar ja dat wil ook wel na een paar weken al slecht slapen. Maar goed het kan dus ook een griepje zijn. Daar hou ik het eerst maar op anders is het zo'n teleurstelling. Als je maar weet waar je aan toe bent he HEb verder wel last van mijn borsten maar dat kan gewoon ook wel. Niet echt veel last ofzo. Af en toe een prikkelend gevoel. Van de week had ik dus echt een ongi gevoel dus dacht dat ik al ongi ging worden. Tot op heden nog niks. Raar zeg wat je lichaam allemaal kan doen. Ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben maar je weet het nooit. Vorig weekend had ik m'n ei waarschijnlijk. Maar mijn misselijkheid is al langer. De afgelopen weken af en toe. Nou dat wilde ik even kwijt. Hoop dat jullie zwangerschappen allemaal goed verlopen! X Nikkie
Ik ben ook regelmatig misselijk. Niet dat ik echt over hoef te geven, maar wel dat ik me niet fit voel. Heb ook veel minder trek ik eten en zit snel vol. Ik weet zelf niet wat ik er van moet denken. Ik heb ook steeds een rommelende buik en een soort zeurende pijn. Het kan natuurlijk heel goed komen doordat ik net gestopt ben met de pil. Afwachten dus!
hee ik stond vanmorgen op met een ****misselijk gevoel in me buik, moet over 2 dagen ongesteld worden, ben nu 3 mnd gestopt met de pil en iedre x is het weer spannendddd
Bij mij was het overgeven van week 6 t/m week 13 iedere dag (7 dg/ week; meerdere keren per dag -tot >20 keer op een dag.... reken maar uit hoeveel dat dan is in al die weken....) maar sinds afgelopen week gaat het eens een dagje goed! :-D Heerlijk, zo'n spuug-vrij dagje ertussen! Echt genieten. En nee, mij hoor je niet klagen, want er zijn ook genoeg andere klachten die ook heel vervelend zijn en je weet waarvoor het is toch?
Ik was helemaal niet misselijk en overgeven ook niet. Je hoort ook dat sommige vrouwen slaperig zijn. Ook hier heb ik geen last van gehad. Ik stond elke dag om 05:30 op. Ik was 7 wkn zwanger toen ik het wist. Ik menstrueerde de eerste maand, dus had geen flauw idee. De laatste 2 maanden van me zwangerschap heb ik enorme maagzuur gehad meer niet. Gelukkig heb ik een hele goede zwangerschap achter de rug. Iedere vrouw is anders en allemaal zijn we uniek!