Gewoon de dingen eten die je op dit moment kunt eten/verdragen. Ik heb van week 4 tot aan week 13 enkel geleefd op yoghurt, biscuit, en cola. Verder kon ik niks verdragen, alles kwam er met dezelfde gang weer uit. Nu gaat het met medicatie gelukkig beter, en kan ik weer alles eten Sterkte.
Ik eet gewoon waar ik op dat moment zin in heb, negen van de tien keer komt het er toch wel weer uit, maar dan heb ik in ieder geval genoten van het eten tot dan in ieder geval
Ik ben er achter dat ik misselijk word zodra mijn maag te leeg raakt dus ik snack de hele dag wel door (wel met tegenzin want hoewel ik wel honger heb staat eten me erg tegen!) Ik weet alleen dat ik dat echt moet doen omdat ik me echt veel beter voel erna. Ik eet vooral droge crackers, gekookte aardappels met een beetje zout er over, activia yoghurt, sla en fruit. Vandaag wilde ik heel graag cola maar dat smaakte me totaal niet. Qua drinken neem ik vooral veel water en soms kamillethee of vruchtensap. Voor mij voorlopig geen culinair gedoe maar gewoon simpel.
Hee dames ik ben nu rond de 8 weken en bij mij begint de misselijkheid ook steeds vaker de deur om kijken !! Maar kennen jullie dit ? Er is niks aan de hand als ik niks eet, maar zodra ik begin met eten word ik zo ontzettend misselijk , braken gelukkig nog niet dit hou ik tegen door er niet teveel aan te denken .. Maar ik weet ook niet meer wat ik wel of niet moet eten en het ergste is dat ik dit alleen heb bij hele gezonde dingen zoals normale warme avond maal of ontbijt enz.. Savonds gaan de chipjes en snoepjes er met gemak in zonder misselijk te worden !! Wat moet ik hier mee en wie kent dit ?