Wanneer komt mijn eisprong?:(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Vorige maand begin april kreeg ik erge menstruatiepijn en rugpijn dus toen dacht ik dat het mn eisprong kon zijn.

Gister was ik met vlagen misselijk en ook heel duizelig dit vond ik raar want dit had ik begin april ook de dag voordat ik doe pijn had, maar nu had ik niet zoveel pijn. Wel deed het zeer in mn buik tijdens de seks en had ik gedurende de dag een paar kleine steekjes rechts onder. Zou dit dan mn eisprong kunnen zijn?

Ik heb niet zoveel verstand van eisprongen en ovulatiepijn aangezien ik begin feb gestopt ben met de pil.

2. Sarahhhh

Iemaandd??

3. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Tsja qua tijd zou het natuurlijk goed kunnen, maar ovulatiepijn is bij iedereen anders en niet iedereen voelt het. Als je het zeker wilt weten, zou ik voortaan ovulatietestjes gebruiken. Als die positief is en je hebt deze kwaaltjes, dan weet je dat het waarschijnlijk je eisprong is...

4. Sarahhhh

Heb trouwens ook pijnlijke en jeukende tepels. Doet echt zeer als er iets langs gaat!

5. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Ook dat hebben vrouwen vaak rond en na de eisprong.

6. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Bij de klachten die jij benoemt was ik zwanger.. :D Ik ging een test doen omdat de sex zeer deed en had ook steken aan 1 kant was je laatste menstruatie wel echt een menstruatie?

7. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Tsja inderdaad als je zelf al twijfelt of het een eisprong is of een zwangerschap, dan zou ik zeker een testje wagen.

8. Sarahhhh

Mn laatste menstruatie was 2 dagen bruin. Paar uur rood en weer 2 dagen bruin. Maar de cyclus daarvoor was het alleen maar bruin dus ik heb geeen idee. Ik dacht misschien hebben mensen hier ervaring mee. Heb ook last van steekjes als ik nies.

Ik denk niet dat ik zwanger ben, tenminste zo voel ik me niet maar ik ga 17 mei wel n test doen als ik dan niet ongesteld ben

Was vannochtend wel heel misselijk. Mja als t goed gaat moet ik 16 meii ongesteld worden

9. Sarahhhh

Meer mense sie dit herkennen? Me tepels doen zon pijn kan ze niet eens aanraken

10. Sarahhhh

Vandaag gesport kon geen buikspier oefeningen doen dan kreeg ik steken. En nu menstruatie pijn dus ik denk van de eisprong

11. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    test dan gewoon anderen kunnen hier toch moeilijk antwoord op geven

12. Enja

Enja Lid

15 feb 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb dit de eerste 2 maanden na het stoppen met de pil ook gehad, veel bruinverlies, misselijk en pijnlijke tepels/borsten.

13. Sarahhhh

Jaa maar heb t rond me eisprong elke keer dus misschien is t wel mn eisprong maar misschien dat iemand dit ook heeft tijdens zijn of haar eisprong

14. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Als je zo zeker weet dat t je eisprong is waarom vraag je het dan?
    Plus hoe weet je zeker dat je eisprong heb gebruik je ovulatietesten temperatuur je doe je dit niet kan je nooit zeker zijn dat je eisprong is

Je bent overigens net gestopt met de pil dus je lichaam kan ook ontregeld zijn ik had na het stoppen ook minstens 3 tot 4 rondes overal last van

Deel Deze Pagina