ik maak me weer eens veel te ongerust, hebben anderhalf jaar erover gedaan en vorige week positief getest. ik had veel last van mn borsten, die stonden echt op spanning en ik was doodmoe, werd midden in de nacht wakker en sliep onrustig. nu opeens van de een op de andere dag is alles weg... geen pijn meer in mn borsten niet meer moe en ik slaap weer perfect... ik heb alleen een spannend gevoel in mn buik (zoals als je over een hobbel rijd met de auto) ik maak me echt ontzttennd ongerust, dat gaat toch niet opeens weg of wel?? graag ervaringen...
Tjsah.. Het kan meerdere kanten op. Als je je zorgen maakt, zou ik gewoon de vk even bellen. Misschien kan je wat vroeger een echo krijgen? Ik heb met 6/6,5 weken een echo gehad. Het komt voor dat symptomen ineens even weg zijn, maar meestal komen ze dan de dag(en) erna weer terug. Als ineens al je symptomen weg zijn, zal ik toch maar even bellen.. Hier helaas dan ook geen goed verhaal voor je. Vorige zwangerschap namen mijn kwaaltjes met 8,5 week af.. Dat was op de dag van de echo. En mijn voorgevoel bleek te kloppen. MAAR dat wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is. Succes!
Hoi, eigenlijk zeggen kwaaltjes niet zo veel. Ik heb in 2013 2 MA's gehad en al die tijd had ik behoorlijk last van kwalen. Ondanks dat het al niet meer leefde. Dus kwaaltjes zeggen niet heel veel. Maak je niet ongerust want ze schommelen sowieso in het begin. Dit is mijn 6e zwangerschap en wederom heb ik voor mijn nod heel veel symptomen gehad waardoor ik wist dat ik zwanger was maar sinds een dikke week heb ik nergens last van. Ook geen rekkrampen van de baarmoeder. Gewoon alsof ik helemaal niet zwanger ben. Ow ja, wellicht dat ik toch 1 kwaaltje heb: ik heb het steen maar dan ook steenkoud! Succes en een goede zwangerschap gewenst
Geen paniek , had ik zelf al vrij snel na mijn nod (terwijl ik voor nod misselijk was en gevoelige borsten had)! Kwaaltjes weg, tot deze week. Terug helemaal aanwezig!
Hoi limbootje26, Ik ben 5 weken en 2 dagen zwanger en ik voel ook niet veel hoor! Voor nod misselijk maar nu alleen maar het koud hebben. . Wij zijn ook 1, 5 jaar bezig trouwens grappig dat we gelijk lopen! Spannend de komende weken!
Tijdens de zwangerschap van mn dochter had ik vanaf mn NOD tot 6 weken vrij veel kwaaltjes, waaronder hoofdpijn, opgeblazen borsten en hele heftige krampen. Deze verdwenen zo ongeveer rond de 6 weken en daarna kreeg ik vrij snel een heel scala aan andere kwaaltjes (waaronder misselijkheid en extreme vermoeidheid). Wie weet is het bij jou ook tijd voor wat kwaaltjesafwisseling ? Maar even serieus, waarom dit zo was weet ik echt niet en ik snap je zorgen ook heel goed! Ik loop ook de hele dag te analyseren wat ik wel en niet voel. Toch hoeft het echt niet meteen iets slechts te betekenen. Wie weet heb je over een paar dagen wel andere veel heftigere kwaaltjes!
Thnx voor jullie antwoorden Doet me goed, toch heb ik liever iets van kwaaltjes haha geeft toch iets zekerheid. Jezz we lopen idd gelijk, leuk
Die kwaaltjes gaan af en aan bij mij in ieder geval en bij mijn eerste ook niet te druk maken lekker genieten
Hoi ik loop (bijna) gelijk met zonnetje6. ik ben 6w4d. Heb ook wat minder kwaaltjes de laatste dagen. ik pieker me ook suf.. zou het liefst een winterslaap doen tot de 13e week... Probeer je er niet te druk om te maken limbootje en geniet.. er zijn heel wat vrouwen die zich een stuk beroerder voelen... Wanneer krijg jij je eerste echo zonnetje6? Ik op 18 feb. ik ben dan 10w3d.
Hier nog ƩƩn met minder wordende symptomen... Borsten nog wel gevoelig, maar lijkt minder. Misselijkheid minder (of komt dat doordat ik nu regelmatiger eet?). Wel nog MOE. Ontzettend emotioneel (door hormomen of angst?). Helaas was ook de teststreep veel lichter dan week eerder... Ben helemaal in paniek. Zkh gebeld, maar zij adviseren af te wachten tot vrijdag. Dan staat m'n eerste echo gepland. Ik moet vasthouden aan die knaltest van vorige week. Zo lang er nog geen bloed is, is er nog hoop, zoiets. Nou heb ik ook wel (hier) gelezen dat het wel kan gebeuren dat de teststreep bij 6 wk minder is... Ik hoop heel erg dat de kleine er (nog) is! Succes allemaal!!
Hier veel last gehad van kwaaltjes en tussen week 5/7 geen last niks. Nu vanaf week 7 alles terug en dubbel ook probeer er maar van te genieten
Ik moet zeggen dat ik ook meer "genoot" toen ik veel klachten had; had ik echt het gevoel dat er iets gebeurde! Hopelijk is het bij mij ook een tijdelijke dip! Gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel geluk!
ik had dit ook bij mijn eerste zwangerschap, dus maak je niet ongerust want daar is een mooie zoon uit geboren... Nu ben ik 5,5 week zwanger en hoewel ik vorige week kwaaltjes had nu ook niet echt, behalve dat ik moeier ben dan normaal...
Dag Simoontje88, ik heb volgende week echo (dan ongeveer 7,5 weken). In Belgiƫ eerste echo rond 8 weken standaard bij vele gynaecologen. Veel succes!
Helaas geen goed nieuws... De afnemende symptomen waren bij mij wel een teken dat ik niet meer zwanger was. De echo is een dag vervroegd obv mijn 'klachten'; daar bleek dat miskraam al was gestart... Ben zo verdrietig.... Ik wens alle meiden nu nog heel pril zwanger zijn heel veel geluk!!! Hoe kort het ook was bij mij, ik heb zo genoten van het zwanger zijn!
Och, omdat je niet meer reageerde vermoedde ik al zoiets. Wat ontzettend verdrietig!! Je hebt er al zo lang op moeten wachten en dan mocht je er maar heel even aan ruiken. Ik heb een juni een bbz gehad en weet een beetje hoe schrijnend dit is. Zoveel vreugde dat het eindelijk gelukt is de ene dag en dan ineens is het over. , En jij hebt nog veel langer moeten wachten ook. Ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat je alsnog snel zwanger mag worden van de volgende behandeling! Ik ga voor je duimen!!!