Misselijk zijn bij vlagen 5 dagen na ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Irene, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

    Irene Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Kan dit een teken zijn? Ik ben opeens sinds gisteren af en toe super misselijk echt bij vlagen en het kan ook zo weer weg zijn. Vanmiddag ging ik soep eten en werd me opeens toch kotsmisselijk maar het was ook zo weer weg. En nu heb ik het weer. Het is geen griepje....zou dit kunnen al zo vroeg of zou dit te vroeg zijn om het een zwangerschapsverschijnsel te kunnen noemen?
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    beetje vroeg. tussen dag 7 en 10 na je ei vind doorgaans de innesteling plaats. daarna ga je hcg aanmaken en die zorgt voor misselijkheid.

    succes met wachten!
     
  3. Niet meer actief

    Je kunt ook al een innesteling hebben na 3 dagen ... dus het kan heel goed hoor!Ik lees net dat eitjes er tussen de 3 en 7 dagen over kunnen doen om een plekje te vinden en in te nestelen.
    Er zijn meer meiden die misselijk zijn vanaf eitje!
     
  4. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo,

    Ik wil niet negatief doen, maar het zou wel al wat snel zijn. Enne..... buikgriep heerst op het moment heel erg! 3 vriendinnen van mij met kids kotsen zich momenteel een slag in de rondte. (sorry voor de uitdrukking) :rolleyes:

    Kari
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    3 dagen is eeerg snel. je ei doet er 3/4 dagen over om in je baarmoeder te komen.
    Ik heb dat niet eerder gelezen.. heb je die site nog? (of was het in een boek?)
     
  6. love31

    love31 Actief lid

    20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hoi
    vorige maand was ik ook steeds misselijk en last van maagzuur..
    dacht ook zwanger te zijn...maar helaas kwamen de duivels weer
     
  7. Niet meer actief

    Nee heb het een aantal keren gelezen:

    Dit heb ik van verschillende sites geplukt...het verschilt nogal....tussen de 5 en 10 dagen lees ik het meest in elk geval.
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat is inderdaad ook wat ik het meeste tegen komt. Fertility friend houd altijd 7 tot 10 dagen na ei aan.
     
  9. rastagirl

    rastagirl Fanatiek lid

    15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik denk dat ook dit verschillend is van persoon tot persoon?!?
     
  10. beurtflight

    31 jan 2007
    15
    0
    0
    Adm bediende
    Aarschot
    Ik heb net hetzelfde voor. Eveneens heb ik zeer gevoelige tepelhoven. en enorm veel boeren. Mijn ha zei me dat dit kon wijzen op zwangerschap. Als je echt een zeer vruchtbaar persoon bent, kan dit zei ze me. Dus wachten tot de test hè
     

Deel Deze Pagina