Hoi dames Gisteravond toen ik in bed lag kreeg ik een stekende pijn links wat leek op de pijn die ik voel bij men eisprong. Nu net naar WC geweest en een heel wat slijm geveegd wat leek op het slijm dat ik herken rond mijn eisprong. Kan dat zo snel na een miskraam? lijkt me sterk Groetjes
Hoeveel dagen na miskraam.is het? Ik had 14 dagen na begin van miskraam mijn nieuwe eisprong. Ik had 4 dagen flink gebloed en vruchtje verloren. toen in na ruim een week naar controle echo ging zag ze dat er al nieuwe slijmvoring was voor een niewe eisprong. 4 weken na miskraam weer ongesteld. Daarna weer zwanger. Het kan dus zeker. Succes en hoop dat het snel raak is.
Mijn miskraam is nu 12 dagen geleden. Vorige week ook echo gehad en was ook al nieuwe slijmvorming te zien. Spijtig dat we deze ronde moeten overslaan... Bedankt voor je reactie!!
Ja dat klopt juist, nu begin vruchtbaarslijm ongeveer dag 14 ovu. Hoezo moeten jullie deze ronde over slaan? Hier raadde de gyn het alleen aan (na curettage 11 weken) en volgens de vk was het nergens voor nodig.
Met 5,5 weken is het spontaan gekomen neem ik aan toch? Of heb je nog andere medische redene om te moeten wachten.
Idd spontaan op gang gekomen gelukkig. Ik weet het ook niet. Hij wou controle echo doen maar vorige week zag alles er goed uit dus snap het ook niet goed 😔 Ik wil gewoon gelijk door...
Dat kan zeker. Ik had 2 weken na mijn miskraam terug vruchtbaar slijm en 2 weken daarna weer een positieve test (is wel een bbz geworden). Heeft de gyne een reden gegeven waarom je moet wachten? Medisch of niet? Een gyne raad meestal aan te wachten maar da's enkel en alleen omdat het anders moeilijk wordt om te berekenen hoever je bent mocht je onmiddellijk weer zwanger zijn! Maar dat was voor mij geen reden om te wachten... Maar dat moet je zelf uitmaken!
@Emlilo: nee wij hebben geen medische reden om te wachten. Vorige week nog eens gepolst of ik echt niet mocht er verder gaan maar hij had liever van 1 ronde te wachten dus ik baal gelijk als een stekker natuurlijk...Maar ben ook nog niet helemaal over het verlies heen, dus dit nog heel even laten rusten kan volgens mij geen kwaad...Alhoewel...al men hcg is ook nog niet uit men bloed, mss is het daarom dat ik nog niet mag?
Wij hebben de eerste keer na miskraam ook niet gewacht. Ik werd gelijk weer zwanger. (Alhoewel dat ook mis liep) Wij hoefde niet te wachten van de gyn.
Ik had 12 dagen na m'n miskraam ook weer een eisprong, wij hebben geen ronde gewacht. Het was geen probleem om gelijk weer zwanger te worden
ML wil ook eerder luisteren naar de gyn...voor mij is het wat dubbel. Ovu testje was heel licht wat op te zien dus. we zien wel verder. Toch bedankt allemaal om jullie reacties te delen. Groetjes
Hier was het ook zo, dat mijn man het advies van gyn op wilde volgen, ik liever niet. De maand erna was ik wel meteen weer zwanger (en nu nog ). Ik hoop dat jullie ook niet lang hoeven te wachten.