Zwanger van de derde, bijna geen klachten...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door milolove, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Hoi dames,

Ik ben ongeveer 6 weken zwanger van een derde wondertje. Bij mijn eerste, maar vooral bij mijn tweede stikte ik van de kwaaltjes, al voor ik kon testen! Deze zwangerschap is een ander verhaal... Behalve gevoelige borsten en honger maar nergens zin in, heb ik geen klachten. Ik dacht juist dat de kwaaltjes heftiger werden bij de volgende zwangerschap, of is dit een bakerpraatje??? Ik word er zo onzeker door :)

Mijn vraag aan jullie is dan ook wie had er bij een volgende zwangerschap minder kwaaltjes dan bij de keer daarvoor?

Liefs Milo

2. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ik! Het enige waar ik af kan leiden dat ik zwanger ben, is geen menstruatie en een gevoelige onderbuik/ liezen.
    Word er ook een beetje zenuwachtig van hoor, ook al lees ik overal dat het niets zegt. Maar toch...vraag ik me stiekem af of er wel genoeg HCG wordt aangemaakt :). Bij de eerste had ik al dagen voor de test enorm pijnlijke borsten en was ik heel erg wagenziek. Bij de tweede wist ik dat ik zwanger was vanwege een aanhoudende knagende honger wat steeds meer richting misselijkheid ging. Toen maar een test gedaan.
    Ik probeer het er nu maar van te nemen. Wie weet wat er ons straks nog voor kwaaltjes te wachten staat :p

3. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Nou, lucky one!
    Ik zit al sinds 4e week met de ongi-krampen/pijnen. Ze komen met vlagen maar soms best wel heftig.

4. Toedel84

Toedel84 Lid

21 mrt 2014
    41
    0
    0
    Hier ook zwanger van de derde en nog steeds bijna geen klachten!! Dat maakte mij in het begin ook erg onzeker, maar is nergens voor nodig:)
    Voel je niet minder zwanger door de afwezigheid van de klassieke kwaaltjes! Het zegt niks over een wel of niet goede zwangerschap:)
    Lekker van genieten dus!!

5. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Lucky you! Echt iedere zwangerschap is weer anders. Het is voor mij ook de derde, maar alles voelt anders dan de vorige keren. Hopelijk snel een mooie echo en geniet nog even van je weinige klachten (het kan altijd nog komen... :D)

Deel Deze Pagina