de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 23 juli,we hebben flink aan de weg getimmerd zeg maar,en nu ben ik al een paar dagen misselijk. maarrr ik slik ook de kruidvat zwanger vitaal pillen. kan het ook daarvan zijn? wanneer zou ik de etos vroege zwangtest kunnen doen? (ik ben nogal ongeduldig) hihi
Hoe lang is je cyclus gemiddeld en/ of wanneer denk je een ei te hebben gehad? Overigens ben ik niet tevreden met de etos vroege zwangerschapstest. Andere goedkopere testen waren eerder positief dan deze.
ik ben de afgelopen dagen ook misselijk geweest, en nu nog steeds. Het resultaat is 2 positieve testen
dan kom ik hier ook even gezellig bij ik heb de laatste dagen een weeig gevoel in mijn buik. Het is niet echt erge misselijkheid maar erg vervelend, ik moet dan even een paar keer slikken voordat het gevoel weg is. Het komt met vlagen, meestal begint het in begin middag, nu dus ook Daarbij ook nog een aantal steken per dag in mijn buik Had jij dat ook sniffy?
ja ik ben ook moe,alsof ik een beetje versleten ben,en dan heel de dag misselijk. ik weet niet precies hoelang mn cyclus is en wanneer ik mn ei zou hebben gehad. vroeger was mijn cyclus 30 dagen,maar ik heb het na mijn zwangerschap niet meer bijgehouden. spannend hè allemaal,jammer dat we zo lang moeten wachten!
Bij mij begint het ook tegen het middag uur. Dan lijkt het net of ik een 30 gangen diner op heb. Het is ook niet heel de dag.
De hele dag honger (of eigenlijk trek) hebben en dan toch niet heel veel kunnen eten.. Steekjes in m'n onderbuik, soms links en soms rechts. Gespannen borsten. Oh jee, ik ben mezelf gek aan het maken! Ben niet heel regelmatig ongesteld en weet niet zeker of ik m'n eisprong deze maand nou wèl gevoeld heb of niet (was minder duidelijk dan de vorige maanden..). Cyclus varieert van 30 tot 42 dagen, zit nu op dag 29....... HELP!
haha join the club met steekjes en dingetjes. Maar dat van het eten ken ik ook. Ik heb nu honger maar als ik zo aan tafel zit is het weg.
Heb vanochtend getest, kon t niet laten.. Negatief natuurlijk, grrrrrr...... Borsten zijn nog steeds pijnlijk, maar de steekjes in m'n buik lijken verdwenen..
I know... Maar aangezien ik vorige maand een cyclus van 30 dagen had en ik volgens mij rond 1 augustus m'n eipsrong had, dacht ik dat het nu wel positief zou moeten zijn, mocht ik zwanger zijn..... (Banner staat op m'n gemiddelde cyclusduur van 36 dagen) Maar goed, ik wacht geduldig (...) af, zie wel wat er de komende dagen gebeurt. Heb zo'n 'kriebelig' gevoel in m'n maag/buik, niet echt misselijk, maar wel raar! Kan dit ook een teken zijn, herkent iemand dit? En de steekjes in m'n onderbuik zijn ook weer terug... Trouwens, wanneer gaat je lichaamstemperatuur weer omlaag als je niet zwanger bent? Had vandaag 37,2 en da's voor mijn doen extreem hoog!
@ sniffy: Las ik trouwens niet ergens dat jij inmiddels een positieve zwangerschapstest hebt? Of heb ik het mis?
Ehm, ik geloof 36,8 of zo. ik meet eigenlijk niet regelmatig , was meer benieuwd of ik inmiddels al lager zit dan normaal, of niet. Maar goed, aangezien ik de temperatuur dus niet standaard bijhoud, kan ik (en ws. de rest van de wereld... ) er geen zinnig woord over zeggen... Groetjes!
uhm dat is wel lastig dan. Maar hij is in ieder geval wel hoger. Ik zou gewoon nog een paar dagen wacht (jaja ik weet het is moeilijk ) Dan weet je meer.