Gestopt met de pil, nu zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by knorretje84, Oct 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hallo Allen,

Mijn dilemma:

Ik heb ik augustus mijn laatste pilstrip genomen met als gevolg dat ik op 1 september jl ongesteld werd. Keurig netjes 4 dagen en daarna over op de orde van de dag. Mijn vriend en ik willen mega-graag kinderen dus we hebben goed geoefend afgelopen periode. Extra aandacht besteed aan de dagen 13 t/m 17 hahaha.

Vorige week had ik in principe ongesteld moeten worden, dit is echter niet het geval. Ik ga er vanuit dat ik een cyclus heb van 28 dagen, maar ik heb het nog nooit echt uitgeporbeerd om dat ik al heel lang aan de pil zit en tja, dan wordt het keurig voor je geregeld. Nu kan het dus zijn dat ik aan het ontpillen ben en als ik dat hier zo lees kan het behoorlijk lang duren voor je natuurlijk ongesteld gaat worden. Maar:

Ik plas me een ongeluk en mijn tepels zijn zo gevoelig dat ik ze mega-voel als ik erover heen wrijf terwijl ik een bh, hemd en trui aan heb..... Daarnaast ben ik moe en snoep ik me een ongeluk......Heb afgelopen weekend een test gedaan maar die was negatief. Wat nu? Kan ik toch nog zwanger zijn of is mijn lichaam enorm de "gifstoffen" van de pil aan het kwijtraken?

HELP

2. rinnie

rinnie Bekend lid

Apr 11, 2008
    660
    0
    0
    Ik had ook al die symptomen toen ik stopte met de pil, maar ik ben nog niet zwanger, heb trouwens ook belachelijke cyclussen hoor, dus van mij kun je niks op aan. Maar je lichaam kan je iig wel echt voor de gek houden met het ontpillen.

3. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Gewoon deze dagen nog een keer testen. Het kan zijn dat je aan het ontpillen bent, maar je kunt ook best zwanger zijn.

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ben vanochtend ongesteld geworden.......na 38 dagen.....

Nu voorbereiden op ronde 2, ben iig blij dat ik geen 60, 80 of 100 dagen heb hoeven wachten, 38 is dan nog bescheiden.

Bedankt voor jullie snelle reacties! We keep trying!

5. justsjee

justsjee Lid

Sep 18, 2008
    37
    0
    0
    rozenburg
    ja is soms lastig he,
    ben ook gestopt met de pil in augustus en ben de eerste keer gewoon ongesteld geworden zeg maar (pil)ongesteld.
    de 2e keer echt precies 28 dagen later...
    mag nu over 8 dagen testen of ik zwanger ben.
    we hope so !

6. Jack

Jack Lid

May 29, 2008
    36
    0
    0
    Ik had precies het zelfde.
    Dat ontpillen neemt je lichaam goed in de maling en ik had er ook nog nooit van gehoord.
    Als ze dat nou ergens in de bijsluiter van de pil bij hadden geschreven.......

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @justsjee: Hoop het ook voor je, zal voor je duimen

@jack: Idd, laat ze dat in de bijsluiter zetten. Als je jong begint met de pil denk je toch ook nergens over na, en nu zit je ermee. Ik mag nog niet klagen met mijn 38 dagen maar toch......hoop dat het deze keer wat sneller komt, lijkt me niks dat je steeds zo lang moet wachten......Ennnuhhh gefeliciteerd met je zwangerschap....top!

8. justsjee

justsjee Lid

Sep 18, 2008
    37
    0
    0
    rozenburg

Share This Page