Bruin slijm=menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cede, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Ik heb niet echt een regelmatige cyclus. 58 dgn, 58dgn en nu 28. Het rare is dat de laatste 2 menstruaties en zeker de laatste, voornamelijk donkerbruin slijm heb gehad, dat een dag of 7. :( Verder geen buikpijn, geen bloedingspijn, niks, terwijl ik dat normaal altijd wél had.
    Is dit wel een menstruatie?
    Wie kan me helpen, heb pas over 3 weken afspraak bij de huisarts en de week daarna bij de Gyn, om dat te vragen, ze zijn nu met vakantie.
    bedankt alvast.
    Liefs,
    Debbie

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Volgens mij is moet je bij een menstruatie toch echt helder rood bloed verliezen!!

3. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Wat kan het dan zijn?

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb geen idee, ik zelf heb ook 6 dagen bruinverlies gehad en ik was zwanger maar ja, er kan zoveel.
    Je zult toch echt naar de HA moeten denk ik, ik zie dat dat nog 3 weken duurd. Balen zeg.

5. Assie

Assie Actief lid

21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Beste Debbie,

Bij aanvang van mijn eerste zwangerschap had ik ook een aantal dagen bruine afscheiding en dacht, helaas ik ga ongesteld worden. Dit bleef echter uit
    en ik was zwanger!! Dit is nu 10 jaar geleden maar weet het nog precies als de dag van gisteren.

Liefs
    Assie

6. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Debbie misschien kan je het aan de verloskundige hier op het forum vragen?

7. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Heb ik gedaan, maar die wist het niet. Er zat op het einde wat rood bloed, maar het vage is en blijft, dat ik echt geen pijn had, dat heb ik altijd gehad. Het rare ook is dat ik precies na 28 dagen cyclus, ben gaan bloeden, bruin bloed/slijm dan.
    Echt heel erg bedankt alvast, hoop dat nog meer mensen ervaring hiermee hebben.
    Liefs
    Debbie

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Debbie, met bruine afscheiding heb ik wel ervaring.
    Echter wordt het bij mij altijd wel gevolgd door echt rood bloed dus dat is even anders dan bij jou.

Ik heb altijd zo'n 6/7 dagen na ei dat ik lichtbruin heb.
    Daarna 2 dagen voor ongi donkerbruin en ook de eerste dagen van ongi dan is het donkerbruin met wat rood slijm erbij, daarna krijg ik wel echt rood.

Moet toevallig dinsdag bij HA zijn, voor reisziekte medicijnen dan ga ik haar deze vraag dus ook eens voorleggen, ben nl. ook wel erg nieuwsgierig wat het kan zijn.

Groetjes Monique

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik heb nu al 4 dagen bruine troep
    Het zet bij mij ook nog niet door :(

10. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Nou Monique, ben benieuwd wat de HA bij jou zegt. Misschien kan ik er ook wat mee. Moet zeggen dat ik wel wat pijn in m'n onderrug voel. Kan het niet helemaal plaatsen. Ach, misschien wel m'n eisprong.

11. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    @ Monique: Ik ben ook wel benieuwd wat de HA zegt! Ik heb ook na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie bruine afscheiding....

Liefs An ;)

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Als ik wat bruinig slijm verlies zet binnen 2 dagen mn menstruatie door. Waarom doe je anders niet 14 dagen nadat het begon een test? Als het bijv een innestelling is moet je het dan waarschijnlijk wel kunnen zien.

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Tja, ook hier hetzelfde ongeveer.
    Ten eerste; word gem. 3 dagen te vroeg (eerder) ongesteld (?!) en heb ook ongeveer eerst 3 dagen bruine afscheiding en dan zet het daarna ook echt door naar menstruatie.

Trouwens, de ene maand ook heftiger als de andere maand?! M'n lichaam is allemaal wel erg vreemd aan het doen, sinds we zwanger willen raken!
    Gr.

14. Niet meer actief

Ja, die lichamen van ons kunnen ons goed voor de gek houden. :(

15. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Waarom doe je niet voor de zekerheid een test?

16. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo,

Ik zit in mijn eerste ronde waarbij ik clomid slik, ik heb een follikelmeting gehad en volgens de gyn zou ik 20 juli mijn eisprong hebben.
    Afgelopen zaterdagavond had ik ook ineens donkerbruin bloed met stolsels en slieren verlies (beetje vies verhaal).
    Na een paar uur was dit weg, maandagavond hetzelfde en dinsdag ook paar bruine vegen in mijn slipje.
    Ik vraag mij nu echt af wat dit is, heb ik nu nog een kansje dat ik zwanger ben of is dit helemaal verkeken?
    Ik heb het ziekenhuis gebeld en daar konden ze mij ook weinig vertellen.
    De verloskundige op deze site had geschreven dat dit een eventuele bijwerking van de clomid kan zijn.

Groetjes Senna

17. Mereltje

Mereltje Lid

3 jul 2006
    25
    0
    0
    hey allemaal...

Ik heb hier ook last van... maar de vorige keer duurde het bij mij twee weken en toen werd ik alsnog ongesteld.. heeft volgens mijn huisarts te maken met je hormoonhuishouding die niet lekker in zijn vel zit..

dit keer heb ik het weer.. ben deze maand aan het temperaturen geweest omdat ik altijd onregelmatig ben.. als morgen mijn temp. gezakt is weet ik bijna zeker dat ik niet zwanger ben.. als hij hoog blijft tja dan ga ik testen.. maar dan hoor ik bij degene die wel zwanger zijn en bruidslijm verlies hebben ipv bruinslijm verlies en dan ongi.. voor iedereen is het idd gewoon maar weer afwachten wat ons lichaam ons aan doet...

succes allemaal

Liefs Merel

18. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Succes Merel ik duim voor je!!

19. Esk

Esk Actief lid

16 jul 2006
    197
    0
    0
    Bruinverlies betekende bij mij de vorige keer dat ik twee dagen daarna ongesteld werd.
    Maar wat het verder nog zou kunnen betekenen? Ik heb geen flauw idee.

Moet ik die dagen bruinverlies trouwens meerekenen bij mijn ongesteldheid? Of begint de ongesteldheid pas bij rood?

20. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    sinds ik gestopt ben met de pil had ik de keren dat de duivels kwamen een goede week voor dat ik ongi wordt bruin slijm voor een dag of 2 a 3, dan weer een week niets en dan ongi

Chrizzzy

Deel Deze Pagina