Volgens mijn banner had ik gisteren mijn eisprong.. Eergisteren had ik last van heldere slierterig slijm, ik denk als aanwijzing voor een eisprong? 's avonds flink over gegeven.. wel geklust nog daarna.. Gistermiddag ineens last van licht roze afscheiding, echt geen idee wat dat nou was.. en 's nachts ineens gigantisch last van steken in mijn onderbuik, niets hielp er tegen en werd weer giga misselijk en ja hoor weer over gegeven... Weet iemand wat dit kan zijn?
zeer waarschijnlijk dus idd je eisprong, en daar kan je idd last van hebben en ook wat rozig afscheiding van hebben...sommige hebben wat meer last van bloedverlies dus het is niets om je zorgen over te maken tenzij je veel en helder bloed gaat verliezen dan moet je natuurlijk altijd de ha opbellen voor een afspraak... succes meid
Omdat tussentijds bloedverlies niet hoort...beetje bruinachtig slijmerig kan idd te maken hebben met je eisprong...dit verklaard ook de slijmslierten (vruchtbaar cervix slijm) Dat misselijk zijn en overgeven zou een evt buikgriep kunnen zijn...heerst op dit moment. Hoelang ben je al gestopt met de pil? Liefs,
ben sinds vorige week maandag niet meer begonnen met de pil, dus heb 16 juli de laatste pil in genomen en de 19e ongi geworden, dit duurde t/m de 23e en de 24e zou ik weer moeten beginnen maar dat heb ik dus niet gedaan.. dat eerste slijm vandeweek was erg helder en doorzichtig, had dat ook nooit eerder gezien eigenlijk, maar dacht dat dat een voorbode was van je eisprong.. maar als je een buikgriep hebt, heb je normaal gesproken toch ook een beetje koorts? kan me zo niet herinneren dat ik dat had...
Dat misselijke herken ik dus echt heel goed. ik merk zoiezo aan alles in mijn lijf dat er een eisprong aankomt of al is, 2 dagen misselijk, overal jeuk, heeel erg moe en zelfs met bril niet meer scherp zien, en of links of rechtsonderin flinke steken die ongeveer een dag duren. Ik vindt dat zelf wel handig. Tis alleen niet handig om te klussen als je misselijk bent bloedverlies heb ik gelukkig nooit, maar daar heb ik wel over gehoord.
vandaag nog steeds last van zere tepels, het waaide behoorlijk vandaag en zelfs de wind tegen mijn shirt deed zeer aan mijn tepels...
vandaag zaterdag 5 augustus, heb ik nog steeds last van pijnlijke tepels, doet zo verschrikkelijk zeer, maar snap er niks van.. Als dit tekenen zijn van het ontpillen, pfff nou dan weet ik niet hoe lang ik dit vol ga houden, iemand ervaring?
tja meid dat kan helaas wel maanden aanhouden, als je hier een beetje veel meeleest of even zoekt dan zul je zien hoeveel ervaringen er daarmee zijn, of dat het lang duurt voor men weer hun volgende periode krijgen, met de daarbij behorende zwangerschapsverschijnselen die alles (helaas) te maken hebben met het stoppen met de pil, je kan er helaas geen pijl uit trekken, het enige wanneer je zekerheid hebt is op het moment je positief test.... succes
heb nu dus ook last van 'plak-handjes' bah bah, heb t gewoon superwarm.. hele kleine steekjes in mijn buik, voornamelijk aan de linkerkant net boven mijn heup Is mijn lijf een spelletje met mij aan het spelen???