misselijk

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mikki, Jan 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mikki

mikki Actief lid

Oct 1, 2007
    293
    1
    0
    Rotterdam
    Hallo,
    Ik heb een vraagje. We zijn bezig voor een tweede kindje. Bij de eerste was ik al een paar dagen voor ik mijn NOD had misselijk. We hebben toen nog een paar dagen gewacht met testen (en die was toen binnen 30 sec. overduidelijk positief). Ik heb over 5 a 6 dagen weer mijn NOD, maar sinds gisteren ben ik 's ochtends ontzettend misselijk. Hetzelfde misselijke gevoel als bij mijn eerste zwangerschap. Nu hebben we zo'n extra gevoelige test gedaan, waarmee je vanaf 6 dagen voor je NOD kan testen, maar die geeft negatief aan. Niet zwanger dus.

Ik snap het niet. Je wordt toch misselijk van de hcg en dat is toch ook waar de testen op reageren? Of kan je wel al zwanger en misselijk zijn, terwijl de test nog negatief is? Vanaf wanneer kan je eigenlijk misselijk zijn?
    Dank jullie wel!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Mikki,

helaas zeggen symptomen lang niet alles. J ekunt ook misselijk zijn door iets anders. Maar ik zou gewoon wachten tot je NOD en dan een test doen, dan weet je het zeker. Die gevoelige testen zijn niet altijd gevoelig genoeg en testen voor je NOD zou ik niet doen.

Mirjam

Share This Page