na 11 dagen weer verlies van weefsel bloed na miskraam!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by muisje1, Jan 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muisje1

muisje1 Lid

Mar 9, 2007
    96
    0
    0
    17 januari heb ik miskraam gehad met 5 weken en 3 dagen.
    Het bloeden heeft maar 1 dag geduurd. van smiddags tot savonds daarna niets meer maar.....
    Vandaag voelde ik ineens wat lopen (was een beetje bloed) en op de wc plas ik een dikke stolsel/stuk weefsel uit.....
    Het bloed nu niet meer.
    Wat moet ik doen?
    Ik heb 11 februari een afspraak bij de gyneacoloog. Alleen voor een gesprek omdat ik nu 2 miskramen hebt gehad (aug.08 en jan.09) + nog een miskraam in maart06 vlak daarna zwnanger geraakt van mijn dochter....
    Moet ik nu eerder naar het ziekenhuis en vragen om een echo?
    Ik kan de huisarts nu niet bereiken (alleen voor spoedgevallen)

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Muisje1,

je hoeft er niets mee te doen hoor. Waarschijnlijk heeft er nog een klein beetje weefsel in je baarmoeder gezeten en dat is nu eruit, eigenlijk een heel goed ding dus. Zolang je geen koorts hebt, erge buikpijn of veel bloedverlies voor/na/tijdens zo'n stolsel, geen zorgen maken en gewoon de 11e nog even noemen bij de gyn.

Groetjes Brigitte

3. muisje1

muisje1 Lid

Mar 9, 2007
    96
    0
    0
    ik heb toch maar de huisarts gebeld en die heeft kunnen regelen dat ik vanmiddag bij de gyneacoloog terecht kon....en verrassing: ik ben nog steeds zwanger! 6W2d Ongelofelijk.
    Maar moet nog wel voorzichtig zijn want de kans is toch nog best groot dat het niet goed gaat omdat de bloeding erg heftig was en ik bloedstolsels heb verloren 11 dagen geleden, en vandaag weer.

Share This Page