Pff wachten

Discussion in 'Zwangerschap' started by Teigertje6, Feb 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

Sep 1, 2008
    229
    0
    0
    Hallo allemaal,

Er zijn al genoeg topics erover maar kon zo snel even niets vinden.
    Morgen hebben we onze eerste echo. Erg leuk maar ook superspannend natuurlijk.
    Ik voel me verder prima, nou ja...zwanger in ieder geval.
    Heb niks raars gehad qua bloeding of kramp maar toch.....ben ik super nerveus. Stel dat het hartje toch niet klopt of er is wat anders.
    Ik weet het....in de meeste gevallen is het altijd goed maar ja... :(

2. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    heel herkenbaar, de gyn die bij ons de echo deed wou eerst van alles weten, en ik dacht, vent doe nou gewoon die echo, dan praten we daarna wel verder, gelukkig is als je geen bloed verlies od hebt gehad meestal alles gewoon goed, hou ja daar maar aan vast, veel plezier morgen

3. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Hoi Teigertje06,

Ik snap dat dat spannend is hoor! Voor mij is het nog niet zover, maar ik weet nog dat ik bij mijn eerste de 1e keer niks hoorde. Dat vond ik zoooo erg! Gelukkig bleek het achteraf gewoon te vroeg te zijn. Dat kan natuurlijk ook! En je moet maar denken; in de meeste gevallen gaat het gewoon goed! Heeeeel veel plezier morgen en laat je even weten hoe het is geweest?

4. Trees

Trees Niet meer actief

teigertje ik doe met je mee morgen. Ik heb dan mijn tweede echo, maar wel de echo waarop we hopelijk een kloppend hartje te zien krijgen [-o< . Ik ben ook zo ontzettend nerveus! Hoe laat mag jij? Ik heb het geluk dat ik om 8u45 al een afspraak bij de gynaecoloog heb staan. Succes nog met wachten!

5. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

Sep 1, 2008
    229
    0
    0
    Pff dat is lekker zeg Trees :) zo vroeg.
    Ik moet helaas wachten tot 2 uur. Nog wel werken morgenochtend dus wie weet helpt dat nog een beetje met de afleiding.
    Maar merk dat het vandaag al minder is, haha. Waarschijnlijk sla ik mijzelf morgenmiddag voor mijn hoofd dat ik me hier zo druk om maak maar goed :oops:
    En ik laat het inderdaad weten hoe het is gegaan morgen :thumup:

Share This Page