Misselijk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lovelygwen, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Hey Ladies,

Ik ben sinds zo'n 5 dagen echt goed misselijk met vlagen.
    Paar nachten geleden werd ik gewoon wakker met het gevoel dat ik ging overgeven.
    Ik ben verder niet ziek ofzo.., maar wel ontzettend moe en af en toe duizelig daarbij
    Sinds januari gebruik ik de nuvaring, dus er zou niets aan de hand moeten zijn, maar verhalen genoeg die je hoort over dat ie niet betrouwbaar zou zijn..
    Toch maak ik me enigszins zorgen, aangezien die misselijkheid zo aanhoudt..
    Wat denken jullie?

Lovelygwen

2. Proudmommy2009

3 nov 2008
    21
    0
    0
    Limburg zuid
    Hey meid..
    maak je geen zorgen gewoon even in de gaten houden
    en als je het niet vertrouwd .. test het dan even:D
    ik ben ook misselijk ensow en ik w8 ook nog die paardagen af en dan ga ik testen..!

xxx

3. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Ik moet de nuvaring er maandag uithalen en dan zien we het wel he...
    Als er niets komt is het ook goed hoor :) Hahaha..
    Ik zou het namelijk stiekem wel leuk vinden.. vriendlief wil alleen wachten tot ik klaar ben met studeren.. Maar goed.. het leven valt niet altijd te plannen he ;)

Hou me op de hoogte als je getest hebt.. :D

4. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Hey Proudmommy, heb je ondertussen al getest? :) En.. En.. positief?

Ik ben nog steeds ontzettend misselijk met vlagen, ontzettend grote (.)(.), grote blauwe aders erop sinds vandaag..
    Misschien zijn het ook wel voortekenen voor m'n menstruatie, maar heb zo'n raar gevoel erbij. Had het eerder nooit zo dat ik zo misselijk was..

Kan iemand anders mij misschien helpen? :rolleyes:

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoihoi,

Vanaf wanneer kun je testen dan? Zoals je het uitlegd lijkt het toch echt wel op zwangerschapskwaaltjes. Maar die kunnen soms ook op menstruatieklachten lijken ja. Altijd lastig te zeggen. Maar dat van die bortsen heb ik ook.

Heb je al getest?

X Suzie

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb je inmiddels getest?
    Van je menstruatie kun je nu niet echt op aan. Al sje zwanger bent, krijg je toch een bloeding als je de nuvaring eruithaalt.

Wel spannend dat afwachten. Succes!

X Suzie

7. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Hey Suzie,

Nee nog niet getest.. ben in januari voor het eerst met de Nuvaring begonnen.
    Nu met de tweede ring dus bezig en moet 'm er maandag uithalen..
    Normaal gesproken zou ik me niet zo zorgen maken, maar ik voel me zo naar al een week.. Dacht eerst dat ik ziek was, maar nu lijkt het eerder ergens anders op.. ;)

Maar denk je dat ik nu al positief kan testen, omdat ik 'm er maandag pas uit hoef te halen?

x

8. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Oh en is dat echt zo dat je wel een bloeding krijgt, ookal ben je zwanger? Dan kan ik het daar dus niet aan afmeten? Hmm..

Ik heb nog 1 test liggen van een halfjaar geleden, dus dan gebruik ik die maandag denk ik..

Deel Deze Pagina