hoi dames mijn symtomen zijn: opgezwolle buik verstopping slecht slapen,veel dromen hele pijnlijke borsten(had het ook paar dagen voordat ik ongesteld werd,maar veel minder pijn) vaker moe,dan paar dagen normaal afgelopen weekend in een schoonmaakbui rond 10 uur savonds lage rugpijn vaker plassen witte afscheiding rommel gevoel in mijn buik Ja lijst is heel lang,gelukkig niet misselijk. Bij mijn eerste zwangerschap werd ik het pas zodra ik wist dat ik echt zwanger was. Het is de eerste ronde!,ik hoop gelijk raak. Nog 5 dagen voor mijn NOD zou ik toch zwanger zijn? ooo durf bijna niet te hopen x ausilia
het lijkt er wel op! Ik heb ook gevoelige borsten en ben moe,lig vroeg in bed en heb echt zo`n middagdip! morgen ga ik testen,spannend hè,ik word er helemaal gek van Als het zover,wel even laten weten hoor
Hoi mamamadelon, Vandaag was ik heel vrolijk en vol energie, maar die borsten joh! Ken je het gevoel dat je stuwing hebt bij borstvoeding.. nou zo pijn doen ze is dit normaal? Ik heb dit nooit gehad voor dat ik ongesteld moest worden Voor jou is het zeker spannend, wanneer is je nod? Ik kan op z'n vroegst donderdag testen, maar ik ben zo bang om de zoveelste test te verspillen haha. Veel succes morgen! ik ben benieuwd....
hoi dames, Ik heb vandaag getest, 3 dagen voor NOD. Nou ik weet niet wat ik er mee moet. Eeeen hele licht rose streep! je moet wel heel goed kijken om hem te zien hoor! wat denken jullie? Ik heb maar gelijk mate care test besteld en dan gelijk testen als ik in mijn brievenbus vindt. Pff duurt echt een eeuwigheid voordat ik zekerheid heb... Ik hoor graag wat jullie ervan vinden... tnx