Hallo, Ik ben nu ongeveer 11 weken zwanger maar ben de hele dag door misselijk en beroerd. Heeft iemand misschien een goede tip zodat dit minder wordt? Blubje
Hoi, misschien heb je hier wat aan, topic is niet zo lang geleden gestart. Linkje: http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/146038-tips-misselijkheid.html
Ooo ik weet hoe je je voelt.. Wat mij hielp was als ik me maar iets misselijk voelde moest ik alweer iets eten. Een beschuitje ofzo.. Ik was vanaf week 4-5 al heel erg misselijk van 's morgens tot 's avonds laat. Ik kon amper eten... en zelfs geen eten zien, ruiken of koken. Kon dus amper voor mijn gezin zorgen.. Ik heb toen mijn gyn gebeld omdat ik echt helemaal op was.. ik heb toen zetpillen gekregen. Nu ben ik er sinds een paar dagen mee gestopt en het gaat wel redelijk goed.. ik eet optijd en dan is de misselijkheid weer weg.
regelmatig eten.... veel brood ed zurigheid helpt tegen de misselijkheid gemberthee en verder...tja...als het te erg wordt naar de HA voor een pilletje. Succes!