wordt er gek van, nog niet ongi, en test negatief

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Reggie, 13 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Hallo,

Ik heb al 2,5 jaar een regelmatige cyclus van 28 tot 30 dagen.

nu heb ik vorige maand de 3e mijn ongi gehad, en de laatste week van mei 2 dagen lichtroze bloed (slijm) gehad met het afvegen na naar de wc te zijn geweest.

Ik had dus weer rond de 3e van juni mijn ongi moeten hebben (heb het altijd tussen de eerste en derde van de maand)

Maar tot op heden nog niks, en de testen geven negatief aan.
    wel heb ik al de hele week een rommelende buik, ook wat opgezet, en vanaf vandaag begint mijn linkerborst ook wat gevoeliger te worden. Ook heb ik geregeld last van misselijk zijn.

zoals ik het nu heb berekend ben ik 10 tot 13 dagen overtijd.

wordt er een beetje gek van, telkens denk ik, nu wordt ik ongi, maar niks hoor.

de dokter zegt afwachten maar.

heb wel als ik plas, daarna een paar druppels alsof je melk in een glas water doet.

snap er niks van.

heb langzaam genoeg van de krampen en buikpijn, en onzekerheid.

wie weet hier meer van??? of heeft dit ook meegemaakt.

Ben ik nou toch zwanger of niet???

alvast bedankt voor jullie hulp.

groetjes van Reggie

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Jeetje wat vervelend voor je, al dat wachten. Maar je weet zeker dat je wel een eisprong hebt gehad afgelopen maand?

Je zou met 14 dagen (2weken) overtijd nog 1 keer een testje kunnen wagen. Is deze alsnog negatief dan zou je de huisarts kunnen vragen om een bloed test, kunnen ze snel zien of er enig hcg in het bloed is.

Succes meid, hoop dat je zwanger bent!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey Reggie,

Ik maak dit nu momenteel ook mee. Heb de eerste week toen ik overtijd was in totaal 4 testen gedaan, maar geen spoor van positiviteit te bekennen. Het is erg fustrerend. Nu ben ik 20 dagen overtijd en heb vanmorgen een test gewaagd. Heb ik kennelijk die test verkeerd uitgevoerd. Echt balen, maargoed morgen nog maar eens wagen en anders maandag de Harts maar weer eens bellen. Ik snap heel goed hoe je je voelt.

De Harts heeft trouwens tegen mij verteld dat sommige vrouwen pas heel laat kunnen testen. Dus hoop dat dit voor ons beide het geval mag zijn.

Heb nog andere klachten behalve de krampen?

Liefs Belliebel

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Jee wat vervelend zeg !
    Het enige dat je kunt doen is idd afwachten en later nog es testen ?
    Ik ben wel es 8 dagen overtijd geweest en toch ongi geworden, maar dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn.
    Succes !!

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben niet echt een opbeurend verhaal hoor maar ik ben in onze tijd dat we probeerden om zwanger te worden wel redelijk vaak overtijd geweest..........maar gelukkig voor mij nooit meer dan 14dgn.
    Ik heb ook de nodige testen gedaan en ik heb nooit een positive test gehad. Wat de precieze reden hiervan was weet ik nog steeds niet maar ik denk dat hij bij mij zo was dat ik dan wel een bevruchting had maar dat er iets niet helemaal goed was waardoor de innesteling niet ging. Maar wat ik zeg het is alleen maar wat ik denk en het is nooit bewezen!

Heel veel sterkte want ik weet hoe een vrezelijke tijd dit kan zijn ik hoop natuurlijk dat je snel zwanger zal zijn en als je nu niet zwanger bent dat je ongie snel door zal zetten!

6. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    jeetje 20 dagen overtijd, pffff om gek van te worden he??

Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik woensdag nog een keer een test doe, en dan maar een afspraak maak met de H.arts, want ook mijn vriend wil weten waar hij aan toe is. V

verder ben ik wel veel moe, maar dat relateer ik aan het harde werken. heb ook wel last van branderige ogen en verstrooidheid. verder alleen veel vloeien (wit) en dan die melkachtige druppels na het plassen.

Hou me op de hoogte als je wat weet, dan hou ik jullie ook op de hoogte.

p.s. ben al 3 jaar gestopt met de pil, en altijd regelmaat gehad.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben ook altijd zeer regelmatig maar ben toch weleens 1 keer 3 weken overtijd geweest. dus het kan. toen ik zwanger raakte testte ik met 3 dagen overtijd posi.

ik denk dus niet dat je zwanger bent (sorry!) maar dat je een keertje laat bent. dat kan jammer genoeg....

8. esje1975

esje1975 Lid

12 jun 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Reggie.

En weet je al meer?
    Heb je al getest?
    Ik hoop voor je dat je gauw weet waar je aan toe bent en veel succes.
    Groetjes van Essie.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Het is inderdaad m gek van te worden. Ik was ook heel erg moe (toen ik nog niets wist) en dacht ook dat het door het harde werken kwam. Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben gehad. Maar denk dat de zwangerschap ook behoorlijk mee heeft geteld dat moment. Ook vergat ik inderdaad best veel dingen. 'S morgens mijn brood vergeten mee te nemen naar mijn werk en dat soort dingen.

En dat witte vloeien werd ik helemaal gek van. Zo erg dat ik het voelde lopen(niet echt smakelijk verhaal, maar wel de waarheid hihi)

Geef de moed niet op meid. Alles kan.

10. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Het is nu onderhand 3 weken overtijd, morgen moet ik naar de huisarts, eens kijken wat hij te zeggen heeft.

hou jullie op de hoogte

11. esje1975

esje1975 Lid

12 jun 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Reggie.

Jeetje spannend zeg,en gek word je van het wachten he?
    Ik kan zelf helemaal niet zwanger zijn want mijn man heeft zich laten steriliseren vorig jaar oktober,maar ik word ook erg gek van mijn lichaam.
    Steeds als ik me inspan dan voel ik soort getintel in mijn buik,erg veel moe aanvallen,af en toe is mijn broekje van binnen nat en ik kan volgens de vk hier op deze site pas vrijdag 26 juni een test doen omdat ik een late cyclus (40 dagen) heb.Ook heb ik een beetje last van afscheiding.
    Dus ook erg spannend en maar wachten en wachten.
    En mijn ongi komt maar niet.
    Ik duim voor jouw dat je morgen goed nieuws krijgt.
    Groetjes van Essie:)

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Succes meid, Ik hoop dat je morgen goed nieuws te horen krijg. Ik duim in ieder geval voor je mee.

Deel Deze Pagina