pijn in zij net onder mijn ribben links...??

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by balleke, Jul 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi,

Ik ben vandaag 11 weken paar dagen zwanger.
    Ik heb vanaf gisteravond last van pijn aan mijn linker zij net onder mijn ribben. Nu he ik er nog steeds last van en lijkt er op of het steeds erger word:( en dan weer afzakt. Ik maak me nu wel een beetje zorgen. Ik kan niks op internet hier over vinden, want ik wil niet gelijk de verloskundige in paniek bellen. Het lijkt een beetje op mijn eisprong pijn, dat was ook altijd net onder mijn ribben. Ik heb trouwens geen bloed verlies gehad of zo.
    Ik heb geen blaasontsteking, want dat is af gelopen week onderzocht.

Gr Balleke

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je zo vroeg in de zwangerschap pijn onder je ribben hebt kan dta haats niet te maken hebben met de zwangerschap, de baarmoeder komt nog niet eens boven je schaambotje uit. Heeft het te maken met maagzuur? Ben je benauwd? Als je veel last hebt zou ik eerder even aan de huisarts vragen wat hij/zij denkt.

Mirjam

3. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi,

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb net op mijn pijnelijke zij gelegen toen werd het minder.
    Daar na kreeg ik wel een heel klein beetje last van maagzuur en ik ben al de hele dag al beetje duizelig. Ik heb er wel de hele dag last van gehad en het is na het liggen en slapen op de bank stukke minder geworden.

Ik ga zowiezo morgen naar de huisarts toe.

Gr Balleke

Share This Page